21.21

Står alltså klockan på nu när jag skriver detta! Haha, får se om detn gör det även när mitt inlägg är färdigt.

Hejsan! Hur mår ni i dag? Jag mår bra, är lite trött bara, men annars så är det bra. La mig ju rätt sent inatt.. Men sånt gör man ju ibland, haha. I dag var jag med pappa till hans syster och hälsade på, vi satt och pratade ett tag och bara hade det trevligt. Pratade även om min utbildning jag går, och om jag trivs osv. Och det var typ i förrgår eller nåt som jag kom att tänka på att jag trivs bra med min utbildning, men att jag även skulle velat gå media. Men då känner jag att, jag vill inte gå om ettan igen, och jag trivs bra med min utbildning jag går nu, det är ju liksom rätt för mig, jag vill ju hjälpa andra, så det är ju en bra utbildning. Men ibland så kommer man att tänka på om man kanske skulle prova nåt nytt, men det tänker jag inte göra, jag trivs som sagt också väldigt bra med mitt gymnasieval!

I morgon ska jag nog vara med en barndomsvän jag inte träffat på ett tag, på tiden att ses nu känner jag! Vad ska ni göra i morgon? :)

Justja! När jag kom hem från pappas syster så hade jag fått post!? Då undrade jag bara vad det kunde vara, men då visade det sig att jag hade skickat in nånting till en tidning, och tydligen vunnit två trisslotter, haha, så det var ju kul!

KRAM♥






Blev även lite solsidan avsnitt, ovanligt ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0