Vända tillbaka dygnet

Hejsan! Ja, som rubriken lyder så ska jag vända tillbaka dygnet. Det är skola på Måndag och det känns inte lockande om jag ska vara ärlig. Efter ett skönt rätt så långt lov så vill man inte tillbaka riktigt... Inte jag i allafall, och jag vet att jag inte är ensam, men vad är det för tröst?
Jag ska strax gå och lägga mig. Jag kan inte vara uppe till halv 4 i natt som jag har varit dom senaste veckorna... Fattar inte hur jag ska orka upp halv 7 på måndag, men det löser sig. I morgon vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Det återstår att se. Vad ska ni hitta på i morgon?
I går var jag ju ute med min Moster och min Bror och knäppte kort. Jag bjuder på några, men som sagt, jag är ingen fotograf.
































































Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0