Jobbat på bra

Hejsan! Hur är det med er? Bra hoppas jag! Med mig är det bra, är trött bara, men det kanske är bra så att jag kommer i säng i tid för en gång skull.
Kom till skolan vid halv 9 i morse och hade vård och omsorgsarbete hela dagen. Frpn halv 9 till, 14.45, dock så hade vi ju lunch emellan och en liten rast, men jag jobbade på väldigt bra! Det är många frågor, och man ska utveckla, osv på varje fråga. Just nu så jobbar vid med matspjälkningssystemet. Och det är intressant. Sedan efter skolan så kom Pappa och hämtade mig så åkte vi till sjukhuset, han släppte av mig, jag var hos sjukgymnasten och pratade lite, och fick bollmassage, sedan kom min kp och hämtade mig på sjukhuset, for i väg och åt, åkte sedan hem. När jag kom hem blev det tv tittning och fika. Mätt nuja. Annars har jag inte gjort något speciellt i dag. Varit en fullspäckad dag, men det är bra att ha saker att göra på dagarna.
Nu har jag gjort så att Mamma är medlem på adlibris så att man kan beställa hem böcker själv. Jag söker ju böckerna av, " Cathy Hopkins " Killar, kompisar, ..... dom böckerna. Och dom har dom inte! Förrut hade dom det på akademibokhandlen, eller vilken affär som helst, men nu, nej. Irriterad, så nu har jag beställt 2 böcker för 39 kr styck! Billigt, det är 29 kronor i frakt, men det kvittar, man får dom ju hem i brevlådan!
Vad har ni gjort i dag?
Just ja! Köpte en bok i dag också!
KRAM ♥







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0