Jag har nog blivit lite av en slösare...

Hejsan! Hur är det med er? Med mig är det bra. Lite trött sådär, ska nog lägga mig rätt tidigt i dag. Det är ju skola i morgon, och vi har fått ett nytt schema. Så vi slutar 16.10 i morgon, och inte 16.35. Så det är ju bra.
I dag har jag varit nere på stan med Mamma och Bror. Handlade lite grejer, gjorde av med 500 kronor, jag var ju där i går också, så jag har blivit lite av en slösare... Nu får jag skärpa mig med det. Måste ju ha lite pengar kvar ju!
Åt middag på Tacobar. Blev en Chicken Burrito. As smaskigt!
Kanske slänger upp en bild på det jag handlade. Det var i allafall. En tröja, lösnaglar, löshår, 2 par örhängen, tror det var allt. Kommer kanske en bild sen.
KRAM ♥






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0