Hej alla fina! <3

Hej alla fina! Hur är det med er? Med mig är det bra. Äntligen säger jag bara! Äntligen så är det bättre i mina vader. Gud vad skönt. Jag har ju inte ens kunnat stå upp för att jag har haft en sån värk i vadmusklerna. Så det är helt och hållet bra nu, och det är jag överlycklig för haha.
I går blev det ingen bloggning, i´m sorry. :(
Det började med, att jag hade så himla ont i vaderna, så jag kunde inte ens förmå mig att vara vid datorn. Det var en sån pressande smärta att jag bara ville ligga och sova hela dagen, men det gjorde jag inte. Utan jag och Pappa åkte på hockey vid 3tiden, matchem började 16.00, men vi var där tidigare, och jag åkte hem vid 18.00 tiden och åt middag. Sedan på kvällen så satt jag och kollade på tv och smaskade på med godsaker.
I dag var jag och min Bror på stan och kollade på lite grejer, jag köpte ingenting!? Helt otroligt, men jag köpte som sagt ingenting, utan åt middag där och åkte sedan hem, somnade i bilen.... Som vanligt, sedan kom jag hem och löste korsord med Mamma, och sedan blev det tv-tittning och kvällsfika och godis. Sedan har jag inte gjort någonting roligt.
I morgon är det skola, och jag kommer nog inte att komma i säng så tidigt i natt heller, men ska verkligen försöka, för det är inte kul att vara trött när man är på skolan.
Ska uppdatera bättre i morgon!
Vad ska ni göra i morgon?
KRAM ♥



Sitter och lyssnar på Pink för tillfället! Spotify ♥


Kommentarer
Sandra!

Pink e skitbra!!!

Jag önskade mig -och fick- hennes nya samlingscd, grymt bra!

Kram, vi hörs!

S

2011-01-24 @ 13:06:02
Kajsa-Stina

Ja hon är verkligen jättebra! :)

Ja självklart ska vi höras nåt! Saknar dig!!

kram <3

2011-01-24 @ 22:24:16
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0