Grynet

Jag sitter och kollar på Grynet på Youtube. Av en ren impuls så kände jag att, nej nu j*klar ska jag kolla på Grynet. Det var jättelänge sedan jag såg något med henne. När jag var mindre så kollade jag jämt på Grynet, och Grynets Show. När jag var liten så sa tillochmed personer i min omgivning att jag liknade henne på mitt sätt att vara. Är så himla kul att kolla tillbaka på avsnitt som man sett men glömt lite grann, och bli positivt överraskad! Jag har ett kasettband med henne,  jag ska kolla på det i morgon och få ett gott skratt! :)
Saknar henne! Kom tillbaka i tvn!
På min skola föresten, så har vi bild med hennes Pappa! :)
KRAM ♥






















































Kommentarer
freddan

Hej! Jag undrar om du har någon mail-adress jag skulle kunna kontakta dig på? Har lite frågor oså :)

2011-01-02 @ 22:35:27
URL: http://freddanns.blogg.se/
Sandra!

JAA Grynet var så bra! Cooool!!!

Hoppas du hade en mysig nyårsaftin & att ni har kul nu när min Mamma är uppe hos er!

Kram!

S

2011-01-04 @ 22:15:48
Kajsa-Stina

Freddan: Hej! Jag har en mail-adress, som du kan kontakta mig på. Ska jag skriva över den till din blogg? :)



Sandra: Ja! Jag hade glömt bort lite, men så kollade jag på youtube, och märkte sedan att, fan, vi har ju en film med hon, så det blev till att kolla grynet i 2 timmar...... :)

Ja det är jättekul att hon är här! Hoppas ni har det bra också, vi får höras snart i telefon!

Kram!!

2011-01-05 @ 11:01:51
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0