Frågor

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Trött
Favoritgodis: Choklad
Är det nåt du absolut inte äter: Ja, nåt riktigt äckligt äter jag ju absolut inte. Men ett exempel, blodpudding.
Kläder just nu: Mjukisbyxor, tröja.
Musik just nu: Ingen
Vad sa du senast: God natt
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då:
Sommarplaner: Resa, vara med vänner, sola, bada
Fisk eller badkruka: Fisk
Saft eller alkohol: Saft !
Hur många kuddar sover du med: 3
Favoritväder: Sunshine, eller när det snöar mysigt utanför fönstret
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Mat, musik, sällskap
Spelar du nåt instrument: Nej men har spelat
Morgon- eller nattmänniska: Nattmännsika
Sparare eller slösare: Både och, just nu slösare...
Bästa film: Oj! Svår fråga, kan inte välja
Tror på liv på andra planeter: Njee
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja
Älskar du henne/honom fortfarande: Nej
Har du några homosexuella vänner: Ja
Tror du på mirakel: Vet inte
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ursäkta, vad är tolerant?
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 3
Är du kittlig: Jajamen
Snarkar du? Nej
Stjärntecken? Tvilling
Rädd för insekter? Ja herregud
Äckligaste insekten: Spindlar, kackelackor, krankar, myror, maskar, allt!
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Ingen aning
Vad vill du jobba som? Sjuksköterska
Chips, morötter eller godis? Allt
Pizza eller hamburgare? Båda
Skriver du dagbok? Ja
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? I sånafall pierca mig, men vet inte vart,
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Ganska väälstädat, eller nja
Gungar du på stolen? Ibland haha
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Ingen aning, vem vet, kanske utmanar mig med det?
Vilken hand håller du gaffeln i ? Vänster
Är du rädd för blod? Nej, eller det beror på i vilket sammanhang
Saltar du på maten? Ibland
Gillar du att sjunga? Ja! Sjunger varje dag alltså
Anser du att du är stark? Jorå
Brukar du sola? Ja
Vad gör du om du får hicka? Håller andan, dricker vatten
Röker du? Har gjort, lite grann, men slutat med dom fasonerna nu
Snusar du? Aldrig huga
Använder du knark? Nej!
Kaffe, te eller inget? Te








Bilden passar inte in, jag vet, men den är söt.
KRAM ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0