En liten frågelista!

1. Har du fått en kyss den närmsta veckan? Nej,

2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag?
Mamma

3. Hur lång är du?
1.69

4. Vad väger du?
Vet inte

5. Vilken är den senaste filmen du sett?
Mannen under trappan

6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen:
orkar tyvärr inte hämta den... det stog inte så, utan jag säger det...

7. Föredrar du att ringa eller skicka smsa?
Det beror på till vem

8. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Dom är inte gifta, men bor i hop,

9. När såg du senast din mamma?
Någon timme sedan

10. Icke godkänt i något ämne?
Nej

11. Mvg i något? ?
Inte det heller,

12. När vaknade du idag?
jag vaknade i natt nångång, men klev upp halv 7,

13. Vilken är din favoritplats?
Hemma, eller utomlands, eller hos någon jag tycker om

15. Vart tror du att du befinner dig om tio år?
Ingen aning, kommer nog inte ha flyttat i allafall

17. Vad sover du i ?
nattlinne, haha

18. Hur många kuddar har du i sängen?
4 trorja

19. Var har du bott?
bara där jag bor nu

20. Tycker du om kinamat?
ojaa

21. Tycker du om kaffe?
Nejmen usch!!

22. Vad dricker du helst till frukost?
Oboy

23. Kan du spela poker?
Eh, nej

24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig?
Japps det gör jag

25. Vill du ha barn?
Ja, men inte dom närmaste åren

26. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska, och lite franska

27. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej, jag tror inte de, nej

28. Föredrar du havet eller en bassäng?
havet om det är klart, men annars bassäng om det är smutsigt

29. Vad spenderar du helst pengar på?
kläder, smycken, saker jag har användning för

30. Är du cool?
tycker jag inte

31. Kan du rulla med tungan?
japp

32. Vem är den roligaste människan du känner?
Du, nej men jag vet inte, känner många som är roliga.

33. Vad har du för ringsignal?
vet faktiskt inte.. Har ljudlös och har haft det jättelänge, så jag vet faktiskt inte, haha, illa...

34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Ja det har jag någonstans

35. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Musmattan

36. Kan du byta olja på bilen?
Ja, eh, vet inte riktigt vilken mojäng som hör till vad i motorn, men om någon förklarar det för mig så lär jag mig det haha

37. Vilken var den senaste boken du läste?
just nu så läser jag "killar,kompisar, och kosmiska kyssar"

39. Dansar du i bilen?
Nej, hur gör man då?

40. När var du i kyrkan senast?
I somras

41. Hur många hål har du?
2 i öronen

42. Har du någon piercing?
Nejs

43. Har du någon tatuering?
Nej

44. Gillar du någon just nu?
Vet inte

45. Har du provat droger?
Nej det har jag inte, tänker inte testa det heller, usch

46. Hur mycket pengar har du på din mobil?
ingen aning

47. Har du pojkvän/flickvän?
Nejj

48. Vad är ditt mobil nummer?
Säger jag inte

49. Vad ska du göra ikväll?
Sova, är liksom rätt sent..

50. Har du några syskon?
Ja det har jag




Bilden talar för sig själv... :D




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0