En lång dag, som gått långsamt!

Hejsan alla fina. Hur är det med er? Med mig är det bra, sitter och lyssnar på musik, och läser igenom ett par bloggar.
I dag har jag inte gjort något speciellt, jag har bara varit i skolan, och var ner på stan en sväng och tittade på lite småsaker. Jag köpte 1 parfym, och 1 ring, och så bjöd Mamma mig på Tacobar, min Bror ville hellre ha Mc Donalds, men det hade han ätit innan dom hämtade mig från skolan. Men innan vi skulle åka till stan, så svängde vi in på Entré, ett ställe där man kan hämta ut biljetter och sånt till teatrar, eller konserter, så då skulle vi hämta ut 3 biljetter till, "Spöket På Canterville" , jag har ju sett den, men Mamma och min Bror har inte det, och dom ville se den, så jag kan gärna se den igen faktiskt. :)
Men då när vi skulle ta ut en biljett till parkeringen så var det en kille framför mig och Mamma, och det var så kallt, så då klagade jag på att, " Gud vad kallt det är! , Med en sur ton " , och då tror jag faktiskt att killen framför tyckte detsamma och ville skynda på med att få ut biljetten, och då hörde man hur pengarna trillade ner i automaten, och biljetten kom ut i luckan, och när han skulle ta den, så fastande den så att han inte fick ut den, och, haha, gud vad pinsamt för honom, tillochmed jag, och Mamma tyckte ju det var pinsamt, då stog vi där i kanske 1 minut, och han pillade och fick inte ut den, men tillslut fick han det, haha, stackarn, man ska inte skratta men det var så komiskt..
I allafall så fick vi ut våran biljett på en gång... Häntade ut biljetterna och åkte och åt, och det.
Vad har ni gjort i dag?
KRAM ♥


Parfymen jag köpte.. :)




Och ringen..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0