Söndag = Biodag?

Hejsan alla fina! Hur är det med er i dag? Med mig är det bra. Förutom min värk då, men det har liksom blivit som min vardag nu så jag är van tyvärr. Måste kolla upp det till veckan, för det gåååår inte att dras med den här värken. Det går bara inte. Jag är 16 år och har en sådan här värk!? Gud vad hemskt.
Dagen såhär långt. Åkte ner till Stan bara en liten sväng i dag. Köpte ingenting, utan åt på Tackobar, Chicken Burrito, och smakde på en glass som Mamma och Bror delade på, det var någon kulglass, gott som bara den var det! Snart ska jag på bio med min KP B. Svinalängorna ska Vi se. Hoppas att den är bra. Jag var på lite dåligt humör förrut i dag, pga av värken, och att det är Söndag. Jag brukar alltid ha lite små Ångest på Söndagar. Beroende på att det är sista dagen på helgen, saker man tycker man borde gjort när man varit ledig, en ny skolvecka med nya krav, och bla bla bla. Men jag försöker se positivt på det hela. Jag trivs ju i skolan, och det är huvudsaken. Jag är duktig på det jag gör i skolan, och det är ju också självklart bra. :)
Och appropå rubriken. Jag förknippar alltid Söndagar med att det är en typisk Biodag, haha! :)
Vad ska ni göra i morgon?
KRAM ♥



MUMS!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0