Sista dagen på den här veckan

Hejsan! Nu har jag ätit kvällsfika och kollat på tv hela kvällen, så nu är jag mätt och belåten. Det blev mackor, oboy, och några twistgodisar. Mums!
Jag var ju på bio och såg, "Svinalängorna" Det var en bra film, men sorglig. Väldigt sorglig. Men tur att det bara var på film. Men det finns ju faktiskt dom som har det sådär i verkligheten, och det är skrämmande...
I morgon är det skola. Nu har jag ju varit ledig sen i Torsdags, så det var ju ett tag sedan jag var i skolan. Och dagen till ära börjar ju med att man går till 16.10... Men man ska inte klaga som sagt! Vi har ju fått ett nytt schema nu, där vi faktiskt slutar tidigare vissa dagar, och det känns bra. När jag tex arbetar med skolarbete, så lägger jag ner min själ i det jag gör, för jag vill ju att det ska bli bra. Så man är ganska slutkörd när man kommer hem. Men det är roligt! Det är så roligt det jag pluggar till nu, så det gör inget att det känns att man jobbat hårt! Det lönar sig ju i längden!
KRAM ♥



En bild från Mallorca!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0