Samtal på Sjukhuset

Hejsan! I dag så började jag som vanligt halv 9, och var i skolan till 13.45, jag slutade då för att jag är klar med allt som vi håller på med nu i Vårdämnena. Pappa kom och hämtade mig, och vi åkte ner på Jula och kollade lite, vi hade tid över innan vi skulle till Sjukhuset på samtal, och vi hann även med att svänga in på Bauhaus en sväng. När vi var på Jula så köpte vi Julskum, haha. Nu liksom, och Julskummet var inte gott alls. Och det visste jag. Den sorten är B, usch, men det gick ner ändå. Vid 15.00 tiden hade jag tid med min Psykolog J och E. Vi pratade om allt möjligt, inte så mycket om maten, utan mer om just mig, och skola och sånt. När mötet var slut så kom min KP och hämtade upp mig. Vi åkte och handlade, och hyrde 1 film. Det blev, "The Kids Are All Right" den var faktiskt bra. Och så lagade vi mat, det blev korv och stuvade makaroner, det var längesedan jag åt det, och gott var det! Sedan kom jag hem vid 21tiden, och fikade kvällsfika, 2 mackor med smör och leverpastej, nåt glas oboy, och några julskum. I morgon är jag ledig, och på Fredag som sagt, så jag ska nog sova ut i morgon. Men då blir det väl så att jag är jättepigg i morgon bitti för att min kropp har ställt in sig på att vara det.. I morgon har jag inga speciella planer. Kanske åker ner på stan en sväng och kollar lite. Skulle behöva inhandla lite småsaker! Hihihi. Vad ska ni göra i morgon, vad har ni gjort i dag?
KRAM ♥









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0