Samtal på Sjukhuset

Hejsan! Hur är det mer er i dag? Med mig är det bra, förutom att jag känner mig lite stressad inför i morgon. Vi ska ha Engelskaprov, och jag har inte övat ett dugg på det. Har bara kollat igen lite vi skulle göra, men inget mer, så jag känner mig lite pressad, men det ska nog gå bra!
I dag så jobbade vi om Hjärtat hela dagen på skolan, och på sista lektionen så ska vi göra en utställning om Hjärtat, där vi ska antingen skriva fakta om en Hjärtsjukdom, eller fixa lite själv, så jag och min bästa vän J och R ska göra en film. Vi ska filma och hitta på själv om vad det ska handla om, så vi har fullt upp med att komma på manus, spela in, miljöer, mm. Och det ska vara klart på Onsdag nästa vecka, så vi kommer att få planera mycket, även på fritiden. Men det ska bli kul.
I dag efter skolan så åkte jag och mina Föräldrar till Sjukhuset för att ha samtal med min Psykolog J. Vi hade mötet 15.00, - 16.00. Vi pratade om allt möjligt, mat, känslor, skolan, livet, allt. Det kändes bra efteråt, och det är huvudsaken. Jag blev lite upprörd när vi satt och pratade, men det är för att det kommre upp så mycket känslor när jag väl sätter i gång. Men det löste sig.
I morgon är en kort dag, vi slutar klockan 13.00, och jag har ingen aning om vad jag ska göra efter skolan, kanske följa med min bästa vän J hem, eller att jag bara åker hem själv och lägger mig och sover en stund. Det skulle behövas!
KRAM ♥

















Några bilder från i dag när Vi var på Sjukhuset. Beklagar bilden på mig, trött.se....







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0