Lördagsplaner

Hejsan alla fina! Hur är det med er i dag? Med mig är det bra, lite ont i huvudet, och den här gången beror på det nog på att jag har sovit lite för länge, haha, det är aldrig något mellanting.
Dagen ska jag spendera nere på stan med Mamma, ska kolla på lite kläder, och äta på något ställe. Sedan i kväll ska jag bara vara hemma, ska inte åka i väg någonstans, och det känns skönt, känner att jag behöver vara hemma lite nu. Det blir godis, och tv, mums.
På Måndag så går vi bara den veckan, sedan har vi lov! Vad skönt! Sedan vecka 11, ska jag ju som sagt ut på praktik. Vi fick våra kort vi ska visa upp nu när vi ska praktisera. Lite mer på "riktigt" och jag blev inte alls nöjd med bilden. Vi tog det kortet dagen efter att skolan hade börjat.
Ja, nere på stan ska jag leta efter en tröja som jag är sugen på att köpa, men jag hittar den inte någonstans.. Vet ni vart den finns?
Vad ska ni göra i dag?
KRAM ♥

Alltså, många säger att dom köpte den på gina tricot? Men jag hittar den då inte...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0