Lista

Blond eller Brunett: Brunett
Blåa ögon eller Bruna ögon: Blåa
Vanilj eller Choklad: Choklad
Hund eller Katt: Katt
Christina eller Britney: Christina
Lip-stick eller Lip-gloss: Lip-gloss
Rock eller Rap: Inget av det
Rosa eller Lila: Inget av det heller, men lila av dom färgerna
Tv eller Dator: Oj, båda...
CDs eller Radio: Radio
Basket eller Fotball: Basket
Äpple eller Apelsin: Apelsin
Morgon eller Kväll: Kväll
Kyckling eller Kalkon: Chicken
Berg-och-dalbana eller Vattenbana: Inget. Usch
Droger eller Likör: Nej usch, inget
Guld eller Silver: Silver
Nike eller Adidas: Adidas
VH1 eller MTV: Inget där heller
Sanning eller Konsekvens: Sanning
Harry Potter eller Lord of the Rings: Helt ärligt så har jag inte sett så mycket på Harry Potter, och det andra alternativet, nej,  
Regn eller Snö: Snö
Vinter eller Sommar: Sommar
Gå eller Springa: Gå
Stranden eller Bergen: Beror på humör
Stan eller Landsbygd: Beror på humör det med
Kärlek eller Lust: Kärlek
Stjärnor eller Månen: Båda 2
Sko eller Sandal: Sko
Bad eller Dusch: Dusch
Syster eller Broder: Bror
New York eller California: New York








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0