Kvällsfika och Välkommen Åter

Hejsan alla fina! Ja, som rubriken lyder så blev det kvällsfika och Välkommen Åter som jag såg på. Det var ju Melodifestivalen också, men jag kände att jag inte hade någon lust att se på det i dag faktiskt, utan blippade mellan kanalerna i stället, och kollade då och då. Såg ni Melodifestivalen, vem tyckte ni var bäst?
Till kvällsfika blev det, 2 mackor med smör och pålägg, nåt glas oboy... Och Twistpåsegodis...
I morgon ska jag på bio med min KP och se, "Svinalängorna" Jag har velat sett den filmen länge, så i morgon blir det av. Ser fram emot det.
Kvällen ska jag förövrigt tillbringa genom att lyssna på musik och sjunga med i låtarna. Något som jag alltid gör haha. Jag har kommit på att, jag sjunger faktiskt varje dag. Jag älskar verkligen att sjunga, och man kan uttrycka sig i så mycket känslor av att sjunga. Det är ett bra sätt att förmedla sina känslor!
KRAM ♥



En bild från filmen Vi ska se i morgon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0