God morgon!

Hejsan alla fina! Hur är det med er i dag? Med mig är det bra, förutom att jag har ont i mina knän, och mina fötter. Det är underligt, för jag har inte gjort något! ÅH, jag blir galen. Jaja, får väl bli att jag tar det lugnt hemma då, och ser någon film eller så. Hade tänkt att åka ner på stan en sväng och kanske köpa något. Får se hur det blir med det. Men det lutar åt att vi åker ner en sväng!
Vad ska ni göra i dag?
Nu har jag tänkt att knäppa kort och lägga upp på bloggen, ska verkligen försöka. För det är så tråkigt när det inte är några bilder i inläggen, det håller jag med om, att det är väldigt trist. Så jag ska bättra mig på den fronten, och knäppa kort och så. Men. Vad är det ni vill se mer av i bloggen? Vad vill ni ha bilder på?
KRAM ♥

En bild från Mallorca i somras.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0