Frågor!

OM DIG
1. Namn - Kajsa-Stina.
2. Bor - Sundsvall
3. Syskon - 1 bror
4. Ålder - 16
5. Född - 1994
6 Ögonfärg - Blåa
7. Längd - 1.69
8. Skostorlek - 39
9. Höger eller vänsterhänt - Höger
10. Stjärntecken - Tvilling
11. Hårfärg - Mellanblond
12. Födelseort - Sundsvall  

DAGENS..
1. Låt - Många, men om jag ska välja en utav dom. Gubben i lådan
2. Saknad - Vet inte
3. Kläder - Jeans, grå tröja, typ tunika, örhängen,
4. Smink - Osminkad
5. Underkläder - Vad jag har för underkläder eller om jag har underkläder. Ja, vad tror du?
6. Mat - Mycket
7. Köp - Inget
8. Göra sen - Sova för en gångs skull
9. Godis - Skumtomtar, oboy
10. Pinsammaste - Det måste väl ha varit när jag asgarvade som jag alltid gör...

SVARA ÄRLIGT
1. Tycker du om att plocka svamp - Har aldrig gjort det, men jag tror väl inte det är någon höjdare, men vad vet man...
2. Tycker du om godis - Oja
3. Hur många gånger i veckan äter du godis - Alla...  
4. Äter du oftast nyttig mat - Absolut inte
6. Är du stark - Nej, dom bröts ner när jag var sjuk, och dom har inte kommit tillbaka, eller lite stark är jag väl...
7. Var någonstans på kroppen har du mest muskler - Ingen aning, ansiket haha, för att jag ler så mycket...
8. Tycker du att du själv är söt/snygg - Nej
10. Du ger mycket komplimanger till andra - Nja ibland
11. Är du nöjd med ditt förnamn - Nej, ibland
12. Du tycker att du själv är smart - Ibland så
13. Vad är det sämsta hos dig - Det är mycket,
14. Vad är det bästa hos dig - Mycket det med
15. Har du bra självförtroende - Ja sådär
16. Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn ? Olika, men nån timme  
17. Du tycker om att vara med killar - Ja
18. Känner du dina grannar - Japp, vi är alla som en liten familj, haha skoja, nej men jag känner mina grannar, ja
19. Vad har du för färg på dina underkläder - Vita
20. Använder du BH varje dag - Ja
21. Svär du ofta - Varje dag, oja, fan
22. Gillar du skolan - Ja faktiskt
23. Har du någon gång skolkat - Ja   
24. Spelar du något instrument - Nej inte nu tack och lov
25. Vilka sporter/aktiviteter har du gått i - Ingen
27. Har du några tatueringar - Nej
29. Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag? - Vill du inte veta. Så fort jag kommer förbi en spegel, så det blir väl några gånger om dagen....  


BRUKAR DU...
1. Sova - Inte mycket
2. Ta mediciner du inte borde ta - Nej
3. Snusa - Nej men usch!
4. Dricka - Självklart, oboy!
5. Skada dig - Nej inte med flit i allafall
6. Klä dig i svart - Ibland
7. Hata folk - Om det är idioter så ja. Men kanske inte hata, tycka mindre om, det lät ju inte bra det heller..
8. Lita på folk - Ja
9. Skada dig med flit - Nej  
10. Drömma mardrömmar - Ibland  
11. Gå i skolan - Varje dag
12. Gå i kyrkan - Nej
13. Vilja dö - Nej

NÄR...
1. Åt du senast - Nyss typ
2. Läste du ut en bok senast - Någon vecka sedan, men läser lite varje dag
3. Köpte du något senast - I Måndags
4. Svor du senast - I dag, nyss haha  
5. Sjöng du senast - I dag
6. Klagade du senast - I dag
7. Klantade du dig senast - I dag

HAR DU...

1. För många vänner - Nej
2. Förföljelsemani - Nej
3. Någon annan psykisk sjukdom - Inte det heller  
4. Skadat någon - Nej
5. Färgat håret - Nejs
6. Några piercnings - Nej
7. Några tatueringar - Men Nejjjj
8. Egen dator - Ja, där kom ett ja!
9. Gjort bort dig rejält - Ja






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0