Fotbad

Hejsan! Jag åkte ner på stan en sväng och kollade på lite saker, blev dock bara lite puder inhandlat, och ätning på Tackobar. Mums! Sedan när jag kom hem så kände jag ju såklart värken som aldrig vill släppa i fötterna och knäna. Så jag gjorde ett fotbad som jag typ somande när jag hade, haha. Men det blev bara liksom avslappnat i fötterna, men värken är kvar. Inte bra, och knäna, ja, vad ska man göra åt värken i dom? Någon som har förslag på vad man kan göra?
I kväll blir det bara mys framför tvn med gottigott!
KRAM ♥









Kommentarer
Sandra!

Kommenterar fler inlägg här!

Bra, intressant&gripande det du skrev om att äta en mjukglass... Vill bara krama dig, gumman. Och sen skåla för dig, för att du tagit dig ur det värsta! :-)

Inte bra att du har ont i kroppen, men bra att ni kollar upp det.. Du har nog rätt i det du skrev om att dte kanske beror på at du gjort för lite eller fel rörelser på sista tiden... Muskler & sånt jobbigt...

Fler Bilder från Mallorca vore kul!

KRAM!

S

2011-02-05 @ 22:12:51
Kajsa-Stina

Ja Tack! Det känns så skönt att det värsta är över med det jobbiga tankarna! :)

Nej, det känns väldigt obehagligt att det gör ont. Eftersom att mitt skelett är lite skört, så är jag orolig för att det kan typ gå av... Nej men inte gå av, men det känns som det. Att det liksom är sprickor i skelettet. Tror och hoppas inte att det är det, men ska kolla upp det till veckan!

Ska ladda upp bilder från Mallorca, Absolut! :)

KRAM! <3

2011-02-05 @ 23:33:52
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0