Bra dag, men ont i foten...

Hejsan alla fina. Hur är det med er i dag? Med mig är det bra. Förrutom att jag har fått ont i min fot igen. Jag tror att jag har en spricka eller nåt som aldrig liksom vill släppa greppet om mig, det är inte kul. Om det inte blir bättre får jag ata och kolla upp det. har haft ont i, det här är 3e dagen. Inte kul..
I dag så hade jag jättekul på skolan! Som vanligt, haha. Vi hade Vård och Omsorgsarbete, och vi har nu börjat att jobba med Njurarna. Jag är nästan klar med alla frågor som vi fått. Jag har 1 kvar. Och i morgon ska vi fördjupa oss i Njurarna, vi ska göra något arbete om det, vet inte vad än, det återstår att se. Min bästa v'n J, är dock inte klar med Matspjälkningssystemet ännu. Fy! Så jag får ta och hjälpa Henne om det skulle behövas.
I morgon slutar jag 14.00 ungefär, ska åka till min Psykolog J och prata klockan 15.00, efter mötet kommer min KP B och hämtar upp mig vid sjukhuset. Vi ska hem till Henne och äta middag och kolla på film. Det blir bra det. När jag kommer hem så har jag en låååång skäön helg framför mig. Jag är ju ledig både Torsdag och Fredag, och sedan, helg! Så jag ska slappa verkligen, och kurera min fot. Ska även testa en ny stil bara för en dag och se om jag trivs med det. Kanske lägger upp en bild så att ni kan se resultatet!
KRAM ♥


Jag känner verkligen för att ändra min frisyr, och kanske färga håret. Skulle verkligen vilja det, ska nog åka och fixa till mig hos frisören nån dag! Men vet inte om jag vågar att färga håret, haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0