Nyklippt

Hej på er! Det var längesedan jag uppdaterade någonting nu. Flera dagar sedan! Och det finns ju såklart förklaringar till detta. Jag har haft mycket att ta itu med dom senaste dagarna som sagt, varit på möten, osv. Klippte mig i dag också förresten klockan 16.00, det blev kanon!
Men åter till saken, det är därför jag inte har uppdaterat någonting på ett par dagar tyvärr. Ska bli bättre på det nu. Var på skolan i dag med mamma, vi skulle prata om hur mitt nya schema ser ut, för hela klassen då. Och det ser bra ut, och det är en hel del nya ämnen som tillkommit vilket känns skönt. Att man inte behöver köra samma gamla ämnen bara som förra året. Kan det schemat utan och innan, fy fan. Men som sagt, nytt schema osv. Ska dit på fredag förhoppningsvis, annars på måndag.
I morgon ska jag på något annat möte, sedan får jag se vad som händer. Ska väl köpa lite nya grejer inför skolan, och lite kläder ska jag ävan handla. Ovanligt?

Kollade på fångarna på fortet i dag, eller ska jag vara ärlig så varenda dag det gått haha, lite beroende sådär, men vad gör det liksom ??????

Vad har ni gjort den senaste tiden? Hoppas ni mår bra i allafall!
Ska svara på era kommentarer då jag har tid, har ganska fullt nu om man säger så.
Men ska ta mig tid senare, lovar!!

KRAM ♥






Kommentarer
Elin

idag har jag varit i skolan och nu ska jag bara vila :))

vad har du gjort själv idag?

kraam!

2011-08-25 @ 16:17:16
URL: http://eliinboman.blogg.se/
Emelie den bästa (y)

Sv: Idag ska jag bara ta det lugnt , eftersom jag är sjuk :(

själv?

2011-08-26 @ 11:31:51
URL: http://onlyyemeliiiee.se
Elin

bild på nya frisyren vill vi ha =)

2011-09-09 @ 21:04:45
URL: http://eliinboman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0