Vill gärna åka utomlands jag

Hejsan kära vänner! Hur är det med er? Med mig är det bra. Förutom att jag vill åka utomlands nununununu. Det börjar att bli vår, jag vet det, men jag längtar ändå till värmen, att sola och bada! Det är så avkopplande att åka utomlands, och skönt framförallt! :)

I dag har jag inte gjort så mycket, så det finns inte så mycket att berätta om dagen. Det jag har gjort i dag är:
Ätit, kollat på tv, sjungt, svarat på lite frågor som jag fått på min mejl, sjungt lite till, ätit, lyssnat på musik, löst korsord, ja, det var väl det. Inte mycket alltså... Men dagarna rullar på bra ändå! :)
Vad har ni gjort i dag? Har ni haft en bra dag? :)
Jo just ja! jag har kollat på youtube på ganska roliga klipp med Robert Gustafsson, alltså jag garvar i hjäl mig, min humor vetni! Och så har jag kollat på Idol, och jag börjar fundera på, jag tycker om att sjunga, jag sjunger bra, enligt andra. Jag börjar tvivla på att jag sjunger bra haha. När man kollar på alla som går vidare, dom har verkligen talang. Och jag skulle vilja söka, absolut, men.. Jag tror inte att jag vågar det alltså, fy fasen att stå framför dom och sjugna där, skulle ju darra sönder på rösten, usch. Så nej, det får verkligen ta att tänkas på, men tänk om man skulle gå vidare. Nej, nu svävar jag i väg, haha! :)

KRAM ♥










Längtar utomlands som sagt...






Kommentarer
camilla

Haha robert gustavsson e bara så bra haha :D har du ngt favoritklipp? :)



Nja vi har inget planerat till sommaren, beror lite på hur vikten ändras för mig, om de går bra så kanske de blir en resa islutet av sommaren :D har ni planerat någon?



Har du några roliga planer för dagen?:)

pussar&kramar

2011-04-08 @ 07:53:52
URL: http://resanupp.devote.se
Kajsa-Stina

sv Camilla: Haha jaa! Jag brukar kolla på youtube från parlamentet, och då typ tips från coachen med Robert Gustafsson! HAHA! :)



Okej! Ja, men det är klart att det måste vara bra med vikten för att kunna åka :) Men det kommer säkert att gå bra! :) <3

Vi har inte heller planerat något, men vi funderar lite grann och pratar om vart vi eventuellt ska åka om vi åker. :)



I dag ska jag bara ta det lugnt hemma med familjen, kanske åka nånstans och kolla på kläder, men tror inte det, får se! :)

Ska du göra något roligt i dag? :) <3



Pussar och Kramar <3<3

2011-04-09 @ 13:53:08
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0