Söndagens planer är väl inte direkt planerade om man säger så...

Hej på er alla fina! Hur mår ni i dag? Bra hoppas jag! :) Jag mår bra, känner mig ganska trött i huvudet, men annars är det bra. Solen skiner och fåglarna kvittrar! :)
I dag har jag ingen direkt plan på vad jag ska hitta på att göra. I går var jag på stan med familjen och kollade lite i affärer och köpte då en bok på akademibokhandeln. En ungdomsbok, så jag vart nöjd med köpet. Sedan i går så fick vi främmande, så därför blev det ingen bloggning, men kvällen spenderades framför tvn med godsaker och mys. Vad gjorde ni i går? :)

Ja, åter till dagens planer, dom är inte direkt planerade om man säger så. Jag kommer nog bara att vara hemma i dag och slappa framför tvn, skriva lite. Jag skriver ju en hel del om hur det var när jag var sjuk, men jag skriver även nu hur jag tänker och känner och så, och ska även jobba lite med matte hade jag tänkt, så ser min dag ut.
Nu ska jag äta!! :)


KRAM ♥
























Kommentarer
camilla

Har de blivit något kul idag? själv har jag haft huvudvärk o vart trött hela dagen så har mest läst i solen, gungat o pusslat hihi :D



Åå men jag älskar ungdomsböcker hihi :D hoppas den e bra då :D



Hoppas dagen vart underbar :D

pussar i massor

2011-04-17 @ 19:29:14
URL: http://resanupp.devote.se
Kajsa-Stina

Sv Camilla: I dag har det varit en hemmadag. Jag har suttit hemma och skrivit lite gamla minnen och sådant, jobbat lite matte, och skrattat en hel del, och suttit ute i solen. Gud vad skönt det var, blåste varma vindar, trodde det var sommar för en sekund, underbart! :D

ÅÅHH! Gud vad mysigt!! Jag har också byggt lite pussel i dag, det är så avkopplande, :)



Ja men visst är dom bra!! jag har börjat läsa lite grann, och det verkar vara en bra bok jag köpt, och det är ju bra :)



Jo tack! Min dag har varit bra, hoppas din också har varit det! Vad ska du hitta på i morgon? :)



Pussar och Kramar! <3<3

2011-04-17 @ 22:49:49
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0