Sjukgymnast och soligt väder. Kanon dag! :)

God kväll mina fina vänner! Hur mår ni? Jag mår jättebra! var hos sjukgymnasten i dag och pratade med henne om allt möjligt, skolan, livet, och lite sådant. Och fick även bollmassage. Så skönt! Åkte dit vid 12.30 tiden, hade tid 13, och påvägen dit, seriöst! Jag höll på att avlida i bilen! Det var kokhett! Men SKÖNT! Efter den här äckliga kylan som varit i flera månader! Får hoppas att värmen håller i sig även i sommar, hoppas det inte är bra väder nu i april, och sedan blir det kasst väder. Då skulle man ju bli lite bitter om det var så, men jag tror nog det blir en bra sommar! Skulle vilja åka utomlands i sommar. Det skulle inte sitta fel det. En sak jag vet att vi ska göra i sommar i allafall, är att vi ska åka ner till Skåne och hälsa på min ena halva av släkten som flyttat ner dit. Tycker det är ganska långt mellan oss jag. Vi andra bor här uppe, och dom bor där nere. Men det är faktiskt bra på ett sätt att vi har så långt mellan varandra. För då kan man riktigt längta tills man ses, annars blir det nog att man åker och hälsar på varandra flera gånger i veckan, och då blir det kanske inte lika speciellt som när man träffas sällan? Men jag skulle inte ha något emot om dom bodde närmre oss! :)
Vad ska ni göra i sommar? :)

Annars i dag har jag inte gjort så mycket. Kollat på Hey Baberiba har jag gjort! HAHA! Jag smäller av! Älskar när dom härmar kungafamiljen, men egentligen. Undrar vad kungafamiljen själv tycker om att dom härmar dom på det viset dom gör. Lite taskigt är det ju.. Men det är ju på skämt, det måste dom väl tåla. :)

Vad ska ni göra i morgon? Jag har inga planer alls. Brukar ju ha samtal med min psykolog på onsdagar, men det är Påskledigt den här veckan. Kanske åker ner på stan en sväng och kollar lite grann, eller så! :)

KRAM ♥





Kommentarer
Josefine

Låter som en bra dag! :) Idag har jag också varit hos sjukgymnasten, fått bollmassage o pratat, riktigt skönt, hehe :) Hoppas du får en bra dag <3

2011-04-27 @ 11:24:22
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/
Kajsa-Stina

sv Josefine: Ja det var det verkligen! :) Alltid skönt att träffa sjukgymnasten! Skönt med bollmassage!! :)



Jag har haft en jättebra dag i dag. Har bara varit hemma iofs, tänkte åka ner på stan förut, men stannade hemma och satt i solen istället :)



Vad har du gjort i dag? :)



Kramar! <3<3

2011-04-27 @ 21:51:42
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0