Möte med psykolog + skola

Godkväll mina fina vänner! :) Hur mår ni denna kväll? Jag mår bra. Var ju på möte i dag med skolan. Började klockan 15, och satt och pratade i mer än 1 timme. Vi pratade mest om anorexin som jag varit drabbad av under en lång tid. Och att jag nu är frisk, men att det är bra för lärarna att veta hur min bakgrund sett ut under en lång tid. Jag har ju missat flera års skola pga sjukdomen. Så att jag kan få stöttning i vissa ämnen om det skulle behövas, men det känns inte som det än i allafall. :)
Vad har ni gjort i dag? :)

Sedan har jag haft fullt upp hela dagen i stort sett. Möte, och småpyssel hemma med allt möjligt, påskpyntat lite mer, pratat med mamma och pappa och så. Sedan mot kvällen har jag ätit godis, som egentligen skulle vara tills i morgon, men vad tusan! Det är ju gott, så jag har ätit det i dag också!! Och kvällsfika såklart. Sedan kollade jag även på Sveriges Mästerkock. Och jag säger bara. Herre gudars, hjärtat höll på att hoppa ur mig innan dom skulle få poäng och innan dom avslöjade vem som vann, ja, så kan det vara, vem tycker ni skulle ha vunnit om ni nu såg på det? :)

Nu ska jag snart krypa till kojs haha!

KRAM ♥ 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0