Kycklingar, målade ägg, godis, fjädrar, påskris, nu är det snart påsk, och det märks i vårat hus..

God kväll mina kära vänner! Hur mår ni denna kväll? Jag mår bra, har dock inte gjort mycket saker alls i dag, men det är bra ändå! Jag har suttit hemma och börjat skriva lite anteckningar, minnen och sånt från när jag var sjuk osv, och det har tagit lite tid att göra, jag är långt i från klar, men jag har kommit en bit, och så har jag jobbat lite matte, och påskpyntat! Hör och häpna! Det är ju faktiskt på torsdag som det är skärtorsdag, men jag kände att jag vill påskpynta nu! Jag älskar att pynta och fixa hemma. Tycker det är roligt, så det har jag gjort i dag. Har även suttit ute lite grann och solat. Det har blåst så varma sköna vindar i dag att jag trodde att det hade blivit sommar. När man blundade så kändes det som det, med fåglarna som kvittrade! Var även upp i skogen. Vi bor precis bredvid en skog, och hämtade lite påskris, dom har i och för sig kapat ner ganska mycket av skogen, så det är väldigt kalt utanför vårat hus, men man vänjer sig, och när man väl är inne i skogen så glömmer man nästan bort det. Man ser mycket mer nu, har mer översikt, och det är ju bra i fall man ska ut i skogen någon mer sväng nu i sommar, och då har man ju översikt i fall det skulle stå en älg bakom ett träd, då hinner man springa därifrån innan han fått syn på en. Haha nu skojar jag, fast det kan ju vara så, så lite rätt har jag ju.
På fredag är det ju långfredagen. Och det var då långfredagen 2009 som jag åkte på bedömningssamtal i Mora första gången, och gud så nervös jag var! Men spänningarna släppte när vi kom fram och skulle börja prata.

Nu ska jag snart lägga mig och sova, hoppas ni haft en bra helg, och får en fin vecka frmför er!

KRAM ♥











Kommentarer
viktoria

Fina du, då har din dag sett ut ungefär som min. Snacka om underbart väder vi har haft :) Jag älskar att bara sitta i solen med hörlurarna i öronen och lyssna på musik!!

Jag tycker vi får träffas och ta en fika något framöver när jag har kommit lite mer ovanför vattenytan :) snacka skit, dela erfarenheter osv! Vi bor ju trots allt i samma stad, haha!!



Ta hand om dig!! KRAM!

2011-04-17 @ 23:23:06
URL: http://enlivsblandning.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Viktoria: Ja men visst är det underbart!! :) Älskar att sommaren är på väg, så himla skönt! Och musik, det är underbart att njuta av solen, och höra bra låtar!! :)

Ja! Det skulle vara jättekul! :) Absolut att vi kan göra det! :) Skulle vara jättekul!!

Ta Hand Om Dig!!



KRAMAR i massor!! <3<3

2011-04-17 @ 23:28:42
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Jennie

Tack <3

Jag önskar jag slapp känna såhär, men tyvärr så kan jag inte undgå det. Mår skit verkligen. Not fun.. :(

Don´t worry, I´l eat. Tänker inte ha det OCKSÅ sen som ännu ett problem mitt i detta!



Ta hand om dej*

kramar

2011-04-18 @ 06:55:14
URL: http://www.misshart.blogspot.com
camilla

ÅÅå vilken myspysdag de lät som du hade igår :D o visst är solen underbart? man vill ju vara ute hela tiden :D

Jag hade så ont i huvudet igår hela dagen :/ o de sitter i idag med så får se blir nog en lugn dag idag :) vad ska du hitta på?



Många pussar o kramar<3

2011-04-18 @ 08:12:10
URL: http://resanupp.devote.se
Kajsa-Stina

sv Jennie: Jag förstår att det är svinjobbigt nu verkligen! Aldrig kul att må dåligt, usch! <3

Jag kommer verkligen stötta dig, jag ska försöka göra allt jag kan, <3



Tand hand om dig vännen! Tänker på dig,

KRAMAR! <3<3

2011-04-18 @ 12:42:15
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Camilla: Ja visst vill man! Haha! Älskar att det är så skönt väder ute!! :)



Okej! Ja, det är aldrig kul att vara sjuk, usch! Du får ha det så bra du kan! :)

Jag ska inte göra något speciellt i dag. Skulle egentligen till skolan, men jag kände mig också lite småhängig, så jag stannade hemma, men jag har arbete hemma så att jag kan arbeta om det skulle behövas! :)



Pussar och Kramar! <3<3

2011-04-18 @ 12:46:12
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
camilla

ÅÅ hoppas att du mår bättre snart då <3 inte alls kul o känna sig hängig. Dock börjar min huvudvärk ge med sig nu så ska sätta mig ute på balkongen o läsa lite :D

Var på willys förut o köpte godis, 1.4kg haha ^^ de va extrapris så nu lär jag klara påsken iaf ^^



Hoppas du får en skön dag gumman :)

pussar på dig <3

2011-04-18 @ 13:01:25
URL: http://resanupp.devote.se
Kajsa-Stina

sv Camilla: Tack <3 Det hoppas jag med, men jag tror att den ger med sig snart. :)

ÅHH vad mysigt att sitta ute på balkongen!! :)

Är det någon speciell bok du läser? :)



Okej! Det lät smaskigt! Mamma var i väg nu i morse och köpte godis, så vi lär klara oss också!! Hihi :)



Tack! Hoppas du också får en skön dag. :)



Pussar och Kramar! <3<3

2011-04-19 @ 11:14:37
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0