Hurt

I hurt myself today
To see if I still feel
I focus on the pain
The only thing that's real
The needle tears a hole
The old familiar sting
Try to kill it all away
But I remember everything

What have I become?
My sweetest friend
Everyone I know
Goes away in the end
You could have it all
My empire of dirt
I will let you down
I will make you hurt

I wear this crown of shit
Upon my liar's chair
Full of broken thoughts
I cannot repair
Beneath the stains of time
The feelings disappear
You are someone else
I am still right here

What have I become?
My sweetest friend
Everyone I know
Goes away in the end

You could have it all
My empire of dirt
I will let you down
I will make you hurt
If I could start again
A million miles away
I would keep myself
I would find a way






Kommentarer
viktoria

Tack så jätte mycket tjejen!

Hoppas du mår bra och får en kanonbra lördag.

KRAM!

2011-04-16 @ 09:53:49
URL: http://enlivsblandning.blogg.se/
camilla

Hade det jätte trevligt igårkväll :D var uppe länge och vaknade tidigt, redan halv 4 :P



Har du haft en bra dag idag? hitta du ngt i någon affär? Idag har jag vart i gbg o träffat kompisar :) mysigt :D



ÅÅ okey :D vad säger de när du kommer tillbaka o hälsar på? :D



Hoppas du haft en grym dag :D

pussar<3

2011-04-16 @ 17:17:35
URL: http://resanupp.devote.se
Kajsa-Stina

sv Viktoria: Ni är som gjorda för varandra! :) <3

Tack så mycket!! Jo, jag har haft en underbar dag i dag, hoppas du också haft det!! :)



Kramar i massor! <3<3

2011-04-16 @ 22:02:51
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Camilla: Men gud vad kul!! :) Ojdå! Vakna halv 4 redan! Då sov jag. :) Hoppas att du somnade om!



Jo tack! Jag har haft en jättebra dag med god mat, och goda smaskigheter, och jag var på stan en sväng och hittade en bok på akademibokhandeln, som verkar bra, så jag köpte den. :)

ÅHH! Mysigt att träffa kompisar, vad hittade ni på? Var ni i någon affär och tittade, eller bara umgicks ni? Det är så mysigt :)



Dom blir alltid jätteglada när jag kommer och hälsar på, man liksom märker det på en gång när jag kommer att dom kommer i håg mig väl, på både bra och mindre bra sätt, men dom tycker verkligen om mig. Och jag tycker om dom också, även om vi haft jobbiga, men även bra stunder i hop. :)



Jo tack! Jag har haft det underbart i dag!! Hoppas du också haft det. :)



Pussar och Kramar! <3<3

2011-04-16 @ 22:08:32
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
viktoria

Tack så jätte mycket, de värmer att höra!! :)



Ha en fortsatt bra helg och ta hand om dig!

KRAMAR OM!!

2011-04-16 @ 22:10:29
URL: http://enlivsblandning.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Viktoria: Ha en fortsatt trevlig kväll, och en bra söndag i morgon! :)

Kramar i massor, ta hand om dig! <3

2011-04-16 @ 22:53:52
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
camilla

Näää somnade aldrig om:P så jag var svintrött hela dagen igår och somnade nog innan halv 11 igårkväll:P men jag är sjukt trött idag med ^^



ÅÅ vad roligt :D vad var de frö bok? :)

Jag o mina kompisar kikade lite i affärer, åt mat o pratade en massa :D



Idag blri de mest slapp, har ont i huvudet :/ vad ska du hitta på? :D



pussisar på dig <3

2011-04-17 @ 09:10:30
URL: http://resanupp.devote.se
Kajsa-Stina

sv Camilla: Åh! Jag förstår att du var trött i går om du inte somnade om! Och även i dag med, usch vad jobbigt. Hoppas du piggnar på dig under dagen :)



Ja!! :D Det var en ungdomsbok som verkar jätteintressant att läsa, så jag blev nöjd med köpet! :D

Gud vad mysigt det låter! :) Skönt att komma i väg med kompisar och äta ute, det är jättemysigt, och roligt. :)



Okej! Jag ska också bara slappa i dag. Har inte direkt någon ork eller lust att göra något annat heller, så jag kommer nog att skriva lite grann. Håller ju på att skriva ner anteckningar som jag skrivit en gång i tiden, när jag var inlagd och så, så det kommer nog min dag att handla om, och att jobba lite matte. :P



Pussar och Kramar!! <3<3

2011-04-17 @ 13:25:15
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0