Hej på er!

God kväll mina vänner! Hur mår ni i dag? Jag mår bra! Har dock varit upptagen hela dagen så jag har inte hunnit att blogga någonting! Var ju på stan med mamma och köpte en väska. En vit blev det! Och jag är nöjd med den. Det är liksom inte en skolväska om man säger, utan en sån man även kan ha när man är ute och shoppar. Så det var ett bra köp. Sedan kollade vi runt på lite andra saker, och timmarna flög i väg!!
Sedan hem och äta middag, och sedan vart jag trött, satt mig i soffan, och ja, somade... Inte så bra kanske, men det var skönt i allafall! :)

I morgon ska jag blogga bättre, och det lovar jag verkligen! Har varit ganska mycket dom senaste dagarna med möten, och det ena med det fjärde. Så i morgon, bättre bloggning! :)
Och i morgon är det fredag, och snart är det måndag och då börjar skolan igen. Gud vad veckorna flyger i väg, men det kan ju vara bra på sitt lilla vis det med. :)

Annars i kväll har jag ätit kvällsfika, och kollat lite på tv, var inget speciellt i dag att se faktiskt.. Men så är det ju ibland också. Har även suttit och kollat igenom en massa dagboksinlägg ska skrivit när jag var inlagd. Ingen rolig läsning, men jag är ändå glad, eller inte glad, men jag "uppskattar" det är kanske fel ord det med, men ändå, att jag har kvar anteckningarna. Så att jag kan liksom känna in mig hur det var då. Jag har ju fortfarande starka minnen kvar av hur jag hade det. Men påminns även när jag läser om hur förjälvigt det var..

Nu ska jag läsa vidare bland alla papper jag har liggandes överallt i mina lådor, och kommer med en bättre uppdatering i morgon! :)


KRAM ♥





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0