Hade samtal i dag, vilket gick som vanligt = Bra :)

God kväll mina kära vänner! Hur är det med er i dag? Bra hoppas jag. Med mig är det bra.
Dock var det inte så bra med mig förut i dag. Innan jag skulle på mötet i dag med min psykolog, så satt jag bara rakt upp och ner. ( okej, inte rakt upp och ner, men jag bara satt på en stol, och bara just, satt haha, ) och då i allafall så kände jag att det började att brännas i hjärtat kändes det som, alltså det brändes typ från magen, och genom strupen, det var riktigt obehagligt. Och jag har inte gjort något? Så då tänkte jag, åhnej, vad nuuu!? Men det hände så en gång i somras också, men det var inget farligt med det. Utan det brukar bli så när jag är nervös, så det var väl det som var problemet den här gången också, och nu är det över, det gick över efter kanske 1 1/2 timme, och det var inte kul dom timmarna.. Men nu är det bra, vilket är bra! :)

Var ju på möte i dag med min psykolog. Mötet gick kanoners, och vi pratade 1 timme ungefär. Pratade om allt mellan himmel och jord, om skolan, praktiken, livet, ja, allt möjligt. Vilket kändes bra. Åkte sedan hem med pappa, svängde in på ett gatukök och köpte skrovmål, mums, åkte hem, och åt, sedan kom pappas äldre bror och hälsade på, så det var trevligt.

Sedan har jag mest kollat på tv, och fikat kvällsfika. Lyssnat på musik, och lite sådant.
Vad har ni gjort i dag? :)

Solen har lyst i dag också! Skönt, det är nästan ingen snö kvar nu, men jag hörde att någon sa att det kanske skulle bli snö i morgon. Hm... Hoppas inte på det,

KRAM ♥





Kommentarer
Jennie

Hej sweetie ;)



Skönt att du också hade ett bra samtal!

Tjejzonen är så att man åker dit, till deras lokal och så sitter man i ett rum och pratar. Det va jätteskönt att träffa henne idag! Var typ i oktober sist, tror jag vi kom fram till! Men hon som äger stället hade tagit fel på tiden så det va ingen där när vi kom, men som tur va, så va det jättehärlig sol och skönt väder så vi gick och satte oss och fikade och pratatde på en uteservering istället, hehe :D Underbart! Ska dit på måndag igen!



Sv:

Joo, jag blir också så j*vla irriterad på de där (alltid anonyma!!) idioterna som BARA skriver elaka kommentarer! Jag vet att man ska ignorera dom, men man är ju tyvärr tvungen att läsa dom ändå och har man redan dålig självkänsla så tar man åt sej vare sej man vill eller inte och FAST jag vet att det eg. är DOM som mår så dåligt själva att de måste projicera över det på andra för att själva må bättre och känna sej bättre! För de gillar ju varken mej eller min blogg eller va jag skriver m.m., så det måste ju va enda anledningen till att de fortsätter, för varför är man annars så dum i huvvet att man lägger ner sin energi på att ENDAST såra andra personer och läsa min blogg om de nu inte gillar va jag skriver eller tycker att jag är dum i huvudet??!

har försökt spåra IP-numret, men även om man vet vart det kommer ifrån så står det ju inte namn på personen och man kan väl inte spärra/blockera dom från att skriva nåt på min blogg heller..?! :(

Aja.. nu ska inte VI lägga ner mer energi på dom ju!

Synd bara att jag känner att jag inte kan lägga ut bilder på va jag vill, som jag kunde förut! :(



* Jaa, eller hur!!! Ska du åka nånstans i år?



Ha en bra dag!

kram*

2011-04-07 @ 07:53:51
URL: http://www.misshart.blogspot.com
Kajsa-Stina

sv Jennie: Hej! :)

Okej! Men det låter jätteskönt att kunna prata sådär med andra också, och att kunna prata själv med hon som äger stället och ta en fika, mysigt! :)



Ja! FY FAN vad arg jag blir! Det är bara onödigt som dom håller på. Det är precis som du säger, att dom mår så himla dåligt själv, och för att inte erkänna det för sig själv, så skriver dom elaka kommentarer på någon annans blogg, så jäkla dumt! Det är ju inte direkt lätt att bara ignorera de dom skriver, men man måste försöka ändå. Dom ska inte få trycka ner en så att man mår dåligt. Dumma idioter som skriver så, fy fan vad arg jag blir!

Nej, VI ska inte lägga ner mer energi på dom, det förtjänar dom inte! ;)

Nej jag förstår det. :( Jag är också lite "rädd" att lägga ut på vissa saker, men försöker att inte tänka på det så mycket, men det är svårt.. :/



Ja! Jag vill jättegärna åka utomlands! Vet dock inte om vi kommer att göra det i år, men vi funderar på det! Ska du åka nånstans? :) <3



Hoppas du får en underbar dag/kväll! :D



Kramar i massor! <3<3

2011-04-07 @ 21:49:36
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0