Gillar att jag suttit och kollat på en hockeymatch hela kvällen, även fast ingen i vår familj hejjar på något av lagen, eller jo, pappa då, han hejjar på Skellefteå för att det är ett norrlandslag. Pappa i ett nötskal, i know! ;)

God kväll mina fina vänner! :) I dag har jag varit ganska trött, även fast jag sov länge i dag så var jag så trött under dagen så jag somnade... Lite pinsamt, men så var det. Därför så sen bloggning. Men i morgon kommer jag att uppdatera bättre! :)

Vad har ni gjort i dag? :) Jag har, spelat en massa spel, sjungt lite grann ( något jag gör varje dag, har liksom blivit som en naturlig sak jag gör bara utan vidare. Kan sitta inne i tv-rummet och komma på mig själv av att jag sjunger... ) , ätit, lagat mat, ätit glass, ätit kvällsfika, kollat på tv, skrattat, och haft det mysigt. :)

I morgon är det onsdag vilket egentligen innebär samtal med min psykolog. Men det kommer att bli inställt för att hon ska på ett möte i Stockholm, men då har jag ett annat möte inplanerat med skolan klockan 16, så det jämnar ju ut sig. Vet inte riktigt vad vi ska prata om. Eller jo, om praktiken, och skolan, val inför nästa år osv. Känns som man har gjort något olagligt bara för att rektorn ska vara med haha, är inte van att rektorn ska sitta med, men det är ju inget farligt jag gjort. :)

Sedan ska jag hem och vänta tills klockan blir 20, då det är Sveriges Mästerkock! Har blivit beroende av det programmet nu! Förut tyckte jag det verkade långtråkigt, men inte nu längre. Jag lär mig lite grann av de dom lagar, och jag tycker faktiskt att det är rätt kul att laga mat! Kanske ska skola om mig och bli kock i stället! Nej, så intresserad är jag inte av matlagning att jag vill bli kock, utan det är inom vården jag vill jobba.

Annars i kväll har jag suttit och kollat på en hockeymatch som egentligen är helt ointressant, men ändå. Och även fast jag inte hejjar på något av lagen så sitter jag och kommenterar saker dom kunde gjort bättre, tex, "varför knuffa du han i gul tröja för!?, nu blev du ju utvisad, det var väl onödigt.." ja, jag är lite som jag är när jag är inne i någonting! :) Haha, måste vara rätt kul att lyssna på mig när jag väl sätter igång!

Vad har ni haft för er denna dag? I dag har solen inte lyst alls. Det har varit molnigt hela dagen, men det har ändå varit lite varmt, så det är ju bra det i allafall, hoppas på bättre väder i morgon! :)

KRAM ♥




Vi har fått testat att tagit nålstick i armen på omvårdnadsämnena i skolan. Dock inte på en riktigt människa ännu. Det blir väl nästa år då vi ska praktisera på sjukhuset :)
Eller jo! Vänta nu, jag fick ta ett diabetes stick på en tjej i 3an, haha, alla vi ettor gjorde ett varsitt stick på henne, hennes fingrar hade många plåster sedan, skulle aldrig gå med på att bli stucken så många gånger..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0