Fick en chock när jag kom till skolan och öppnade skåpet. Hade glömt bort hur stökigt jag hade...

God kväll mina fina vänner! Hur har dagen varit? Bra? Hoppas det! :) Min dag har varit jättebra. Var ju på mötet på skolan vid 4a tiden, och det gick jättebra. Var längesedan jag var där nu, och fick en liten chock när jag såg hur det såg ut i mitt skåp... Var ju några veckor sedan sist, och innan lovet så hade jag inte direkt städat skåpet, menmen, huvudsaken att jag hittar där inne i min röra.. Haha!
Och när vi kom i rondellen innan skolan så vart jag förvånad! Det var ju ingen snö där!! Det är lite mer snö här hemma hos mig än inne i stan, så då blev jag glad! :)
Mötet gick bra, vi pratade i kanske 45 minuter, och pratade om det olika alternativen att söka nästa år, och vi kom fram till ett gemensamt beslut, så det känns kanon. Sedan for jag hem och åt, och sedan blev det bara att ta det lugnt framför tvn med kvällsfika och, Sveriges Mästerkock! Tycker att det är roligt att se på.

Nu ska jag snart lägga mig och sova. Somnade rätt sent i natt, vilket tog ut sin rätt under dagen om man säger så. Var trött och gäspade var 3e minut... Men det släppte efter ett tag det med när man väl kom till frukostbordet! :)

I morgon är det torsdag. Snart helg igen. Tänk när jag var inne på BUP. Då var det alltid vägning på måndagar och torsdagar. Usch vilken ångest jag hade. Jag ville så mycket med allting, och jag fick ju inte ens göra hälften av de jag ville. Jag fick ju inte göra någonting, pga vikten. Nu får jag göra vad jag vill vilket känns underbart. Men jag gör inte direkt så mycket grejer, utan jag trivs med att bara vara.
Och på torsdagar var det alltid soppa och pannkakor till middag. Varje vecka, och såklart annat till lunch då.

I morgon kanske jag och mamma ska åka in till stan och kolla på en ny väska. Får se om jag hittar någon, om vi nu åker in. Det återstår att se. :)

Vad ska ni göra i morgon? :)

KRAM ♥





Längtar till sommaren! Då ska jag äta mycket mjukglass! :D


Kommentarer
camilla

ÅÅ förra året åt jag inte en enda mjukglass så iår blir de många utav dem :D



Vad talade ni om på mötet? :) Skönt att de gick bra iaf :D



Jo men asså jag gillar om de är choklad utanpå glassen men inte när de e ren cho9kladglass om du förstår?:P eller de kanske var de du menade haha xD



De va jättetråkigt att de va sista gången igår tycker jga, har trivts så bra där verkligen. Men kul att vi var ngra stycken som gck ut och åt efteråt :D



Hoppas du får en bra dag idag, blir de någon väsk shopping?:) vad e de för väska du letar efter? :)

Pussar fina <3

2011-04-14 @ 07:54:08
URL: http://resanupp.devote.se
Kajsa-Stina

sv Camilla: Det låter bra det! Mjukglass hör sommaren till på något sätt. Det är så gott! :)



Vi pratade lite om hur det hade gått på praktiken, och vad jag skulle välja att läsa vidare med till hösten, hur jag trivs i skolan, och hur jag mår helt allmänt, så det var ett bra möte. Kändes lite konstigt att komma tillbaka efter en så lång tid borta därifrån, men det gick bra ändå! :)



Ja precis, det gillar inte jag heller, men utanpå glassen får det gärna vara choklad!! :D



Ja jag förstår det.. Om det är något man trivs med och liksom måste avsluta, så känns det ju aldrig kul. Men kul att ni gick ut och åt tillsammans, :)



Tack detsamma fina du! :)

Det är en väska som jag ska ha i skolan, men även som man kan använda när man är ute och shoppar, så det är ju inte en ryggsäck hehe, utan typ, en snygg vanlig! :) Får se om jag hittar någon, :)

Vad ska du göra i dag? :)



Pussar och Kramar! <3<3

2011-04-14 @ 13:49:17
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
camilla

Ja men visst gör det :D



Hur länge sedan var de som du var i skolan? skönt att de kändes bra iallafall :D



Åå lycka till med letandet hihi :)

Idag har jag inte gjort någonting föutom att sitta vid datan o gå en snabb sväng till stan med mamma :) åt glass på balkonen förut o nu har jag ätit lunch:P har bara ätit hela dagen känns det som:P

Vad ska du hitta på? :)

pussar o kramar <3

2011-04-14 @ 13:59:29
URL: http://resanupp.devote.se
Kajsa-Stina

sv Camilla: Ja! Verkligen! Glass och sommar går hand i hand! :)



Det var 6 veckor sedan jag var i skolan. Först var det sportlov 1 vecka, och sedan direkt efter lovet 5 veckor praktik. Så det var ett tag sedan, men det kändes jättebra att komma tillbaka igen, :)



Hihi tack så mycket!! Jag hittade en vit väska som jag ska använda, den var jättefin! :D



Okej! Men det är skönt att ta det lugnt någon dag också! Och mysigt att ha en dag med mamma, och äta glass! Jag har också ätit glass i dag. :)



Nu ska jag snart lägga mig. Försöka att lägga mig i tid, brukar vara lite svår att komma i säng på kvällarna. Jag kommer in i någon slags dvala typ vid 11 - 12 tiden, tänker att jag ska bara se ett klipp till på youtube, blir pigg, och lägger mig lite senare än vad jag tänkt från början. Men i dag ska jag lägga mig tidigt. Man blir annars så trött på morgnarna, och jag måste ju ställa tillbaka dygnet tills på måndag! :)



Vad ska du hitta på i morgon fina du? :)



Pussar och Kramar! <3<3

2011-04-14 @ 22:00:54
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0