:)

Det man lämnar bakom sig,
finner man framför sig.





Kommentarer
camilla

Haha joo men de gör jag med, hellre bada i stekande sol än blåst :P haha jaa men så e jag med o kan jag inte se botten e de nästan kört för mig att bada xD



Åå gott med hamburgare :Dde e inte fy ska, grillade ni då?:)



Ja jag hittade ett par skor, så jag e nöjd, dock fick jag världens skoskav när jag använde de igår...jösses vad ont de gjorde. O speciellt när jag skulle bada efter, det sved som in i bomben.



Vad ska du göra idag?:D

kram o puss <3

2011-04-25 @ 07:28:00
URL: http://resanupp.devote.se
aww

jag mår inte så bra ! du ? <3

2011-04-25 @ 19:05:01
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/
Josefine

vad fin du är! :)

2011-04-25 @ 22:16:26
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/
Kajsa-Stina

sv Camilla: Haha ja! Absolut!! Man känner sig inte lockad att hoppa ner i vattnet när det blåser.. USCH! Haha! Jag måste ibland ta på mig simglasögon och kika så det inte är några äckliga djur på bottnen! HAHA! :D



Hamburgare är underbart!! Nej vi köpte från ett gatukök, men annars brukar vi också grilla när vädret tillåter! :)



AJJ! Jag förstår det! Brukar svida satan när dom är nya också! Så jag brukar ha en riktigt tjock socka i, ibland hjälper inte det heller, men så fort jag känner det minsta lilla skoskav så blir det plåster på! :)



I dag har jag mest varit hemma. Sov lite dåligt i natt, så jag sov lite längre på morgonen, annars har jag bara tagit det lugnt. Fick främmande av pappas bror förut, och sedan bara varit hemma. i morgon ska jag till sjukgymnasten, ska bli kul! Länge sedan man var där nu :)

vad har du gjort i dag? :)



Pussar och Kramar! <3<3

2011-04-25 @ 22:20:18
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv aww: Okej, det var inte kul att höra att du inte mår bra :/ Vad är det som känns jobbigt just nu? :/



jag mår superbra!! :) Njuter för fullt av påsklovet. Vi har påsklov den här veckan! Så det är bara bra! :) Ska i morgon till sjukgymnasten, var längesedan jag var där nu, så det ska bli kul! :)



Kramar! <3<3

2011-04-25 @ 22:27:00
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Josefine: Aaw tack!! :) Du är också fin!! :)



Kramar! <3<3

2011-04-25 @ 22:34:35
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0