:)

En vän är den som lyser upp,
när hela världen har slocknat.





Kommentarer
camilla

Nää precis haha^^ men vad heter den boken som du läser? :)



ÅÅ visst e godis underbart? när d var sjuk tillät du dig att äta godis då?

Vår familj e också helgalna i godis :P vet att förra påskafton åt jag typ 1,5kg godis xD



Igår hade jag det huuur bra som helst :D idag ska jag väga mig, äta med behandlaren och sen till dietisten så har en halvdag på sjukhuset xD

hur ska du spendera dagen?



pussar i massor<3

2011-04-20 @ 08:10:20
URL: http://resanupp.devote.se
Sandra kusin

Hej!

Så länge sen vi hördes!

Har haf så mycket på nya jobbet (plus en veckas sjukdom) men nu är jag ju ledig några dagar så nu kanske vi kna höras!

KRAM!!!

Saknar!

S

2011-04-20 @ 22:37:42
Kajsa-Stina

sv Camilla: Just nu så håller jag på att läsa det är en serie med olika böcker liksom, men den här boken heter, Killar, kompisar, och kosmiska kyssar, det är liksom flera olika, och dom är roliga att läsa så jag har typ fastnat, läste den första när jag var typ 12, haha, men dom är underhållande, :)



Ja! Godis är så jäkla gott! När jag var sjuk tillät jag mig inte det första tiden, jag fick ju diagnosen i mars 08, och typ i juni samma år började jag att äta godis igen, och det gick bättre och bättre efter varje gång, :)

Haha ja! Men godis är underbart!! Klart man ska äta godis, :)



Vad bra att du hade det bra i går!! :)

Okej! Men det är ju bra, har du fått ditt matschema av dietisten eller en läkare? :)



Jag var på möte i dag hos min psykolog med skolan. Mötet gick bra, så det känns skönt :) Var lite nervös innan, men spänningarna släppte när vi väl började prata :) Skolan vet ju inte riktigt min bakgrund kring anorexin, så dom fick veta lite mer och så :)



Pussar och Kramar! <3<3



2011-04-20 @ 23:11:33
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Sandra: Hej! :) Ja! Det var verkligen längesedan vi hördes. Jag har tänkt att ringa flera gånger, men varit saker som kommit i vägen vilket ska ändras på!! Saknar er! :)



Ja! Hur är det på nya jobbet? Går det bra, trivs du? :) Absolut att vi ska höras!! Nu är jag ju ledig 1 vecka, så kan jag ju berätta om allt som händer, kring skola och så, saknar er jättemycket!

Skulle ha varit jättemysigt att fira Påsk nere hos er!



Kramar! <3<3

2011-04-20 @ 23:14:57
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0