:)

Var dig själv, för annars finns det ingen som du.




Kommentarer
camilla

Oj de va ett bra tag sen haha :D längtar du tillbaka? :) min syster hade också så fast innan lovet :P först 5 veckor praktik o sen sportlov :) på natur fick vi minsann aldrig praktik :/



Åå kan du inte lägga upp bild?:D



Ja de behövs ibland, men alla mina dagar e ju typ så lugna så de börjar bli lite långtråkigt haha^^ jag ska nog äta glass idag med, känner mig lite sugen nu:P



Haha oj jag lägger mig alltid runt 10.30-11 :P men jag är kvällstrött o morgonpigg kan man säga xD



Idag blir de lugnt på förmiddagen men sen runt 6 ska ett par kompisar komma hit och vi ska mysa, spela spel osv :D vad ska du hitta på? :)



Pussar o kramar <3

2011-04-15 @ 07:59:30
URL: http://resanupp.devote.se
Kajsa-Stina

sv Camilla: Ja, haha. Det var rätt längesedan sen sist jag var där, och jag längtar lite grann tillbaka, inte så att jag räknar ner dagarna och liksom längtar till måndag så, men det ska bli kul att komma tillbaka och träffa alla. :)

Okej! Vilket program går din syster? :)

Aaw, tråkigt att inte du fick någon praktik. Det kan ju vara rätt jobbigt och krävande att sitta inne i skolan flera, flera månader och vänta på ett lov eller så. :)



Jo visst kan jag lägga upp bilder! :D



Jo jag förstår det. Blir lätt att man kan få lite långtråkigt, och det är ju aldrig kul. :/ <3

Ja det låter gott! Jag ska också äta glass i dag. Det är bara att välja och vraka i frysen! :D



Ja det låter mycket bättre den dygnsrytmen du har! Jag måste ändra mina vanor om man säger så, haha. :)

Jag la mig också faktiskt ofta vid den tiden du lägger dig förut, och det var en bra tid, så det ska jag försöka med att komma in i igen. :)



Okej! Gud vad mysigt med besök i kväll! :) Du får ha det så trevligt med dom! :)

Jag har själv inga planer inför i dag faktiskt. Tänkte åka in till sjukhuset och bara säga hej till min gamla avdelning som jag var på, men jag får se, annars blir det bara mys hemma, men det är mysigt det med! :)



Pussar och Kramar! <3<3

2011-04-15 @ 13:42:17
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0