:)

För att nå ljuset måste vi fortsätta att vandra,
även när mörkret faller.





Kommentarer
camilla

Kloka ord :D



Nää förkylningar e såå segt. Känner mer i halsen idag och nu börjar näsan bli täppt också :/



Jaa du får plocka fram dina pussel hihi, de e en mysig sysselsättning tycker jag :D man blir lugn tycker jag :D



Åå jag älskar glass :D allra bäst gillar jag nog faktiskt vanlig vanilj:P eller den med jordgubbssås :D talar vi B&J gillar jag baked alaska bäst, i piinglass/strut e de nog vit magnum som e favoriten :D fast INGET slår ju mjukglass haha :D vad är dina favoriter? :D

ÅÅ hela frysen full lät inte helt fel :P vad blev de för glass för dig? :)



Hoppas du fick en underbar kväll igår och att du fick sova gott :D

PUSSAR<3

2011-04-13 @ 08:01:36
URL: http://resanupp.devote.se
Jennie

Heej!

Hur mår du idag? Ska du göra nåt speciellt?

Känner inte heller att jag behöver nån kille nu hehe :P Men man ska aldrig säga aldrig heller... ;)



Kramar*

2011-04-13 @ 09:30:12
URL: http://www.misshart.blogspot.com
Kajsa-Stina

sv Camilla: Nej vad tråkigt! Hoppas att du inte bli förkyld, men det är inte så lätt att komma undan förkylningar när dom väl sätter i gång tyvärr. :(



Ja visst blir man! Jag byggde en hel del pussel när jag var sjuk också, och kommer i håg att det var det som fick mig att koppla bort dumma tankar för ett ögonblick, och det är en skön känsla. Ska plocka fram dom nu med en gång. :)



Ja! Dom är jättegoda dom glassarna du sa! Jag älskar alla dom du sa, och så tycker jag om, det var en glass jag åt nere i Skåne, det finns säkert här också, men har inte hittat den, det var kulglass som man köpte i någon kiosk, men typ caramell/kola, så jäkla god! :)



Hihi! Det blev vanilj och chokladglass! :D <3



Jag fick en bra kväll tack! Hoppas du också fick det! :) <3

Vad ska du hitta på i dag? :)



Pussar och Kramar! <3<3



2011-04-13 @ 14:07:07
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/
Kajsa-Stina

sv Jennie: Hej! :) Jo tack jag mår alldeles utmärkt! Hur mår du själv? Hoppas du mår bra. :)



I dag ska jag till skolan klockan 16 och prata med min mentor och rektor, ang praktiken, och val inför nästa år, när man ska läsa vidare och sådant, så välja ytterligare tilläggsval. :)

Vad ska du göra i dag? :)

Skiner solen hos dig med? Den strålar så fint utanför fönstret!! Så underbart! :D



Nej precis. Killar finns det gott om, så man behöver inte stressa. Det kommer när det kommer. :)



Hoppas du har sovit gott, och att du får en bra dag!



Kramar! <3<3

2011-04-13 @ 14:12:12
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0