:)

Tiden är till för,
att allt inte ska hända samtidigt.





Kommentarer
camilla

Ja de e jätteskoj o se andras bilder tkr jag :)



haha jaa men grekland är verkligen toppenfint med massa fina stränder med knallblått hav :D såg du bilderna på stranden? :D underbart!



Hur kändes mötet? :))

Min dag igår var bra men idag känns de som de kommer bli tuffare pga av överätningen i natt :/ har du överätit/hetsätit ngn gång?



Massa pussar <3

2011-04-07 @ 08:05:28
URL: http://resanupp.devote.se
Kajsa-Stina

sv Camilla: Ja det tycker jag med! :) Hihi! :D



Ja gud ja! Det ser så underbart ut!! Vill åka utomlands nu! Ska du åka nånstans i sommar? :) <3



Mötet kändes bra. Det är alltid skönt att prata lite om allt möjligt, och hon jag pratar med, hon pratade jag med när jag var sjuk, så hon märker ju också en stor förändring på mig från hur jag var förut. Jag var ju en riktig ragata förut, haha, nejmen jag var jätte elak. Inte med mening, utan jag var bara så arg och ledsen för allting som just jag hade drabbats av. Trodde för en sekund när jag var sjuk att jag var ensam, vilket jag absolut inte var. Men det var skönt att prata om hur allt blivit, allt är ju så mycket bättre nu! :) <3



Okej, jag förstår.. Jo, jag kommer i håg, jag har nog inte överätit i andras ögon, men i mina egna ögon har jag gjort det någon gång, och det är verkligen jobbiga tankar att tackla,



Hoppas du får en underbar dag/kväll! :)



Pussar och Kramar <3<3

2011-04-07 @ 21:56:35
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0