2 april 2011

Hejsan alla fina! Hur är det med er? Med mig är det sådär, har fått lite ont i hjärtat nu också, men det är bara för att det är som ett tryck liksom, men det känns lite obehagligt. Men det blir väl bättre med tiden. :)
Vad har ni för planer inför helgen? Jag själv har inga speciella planer, i morgon kanske jag ska vara med en kompis, men annars har jag ingenting speciellt jag ska göra.

I dag vaknade jag rätt tidigt, klev upp och åt frukost, sedan lunch, och har precis spelat fia med knuff med pappa, haha, jag vann. Jag har liksom ingen ork till något annat just nu..

I kväll blir det tv för hela slanten. Och jag kollade på talang i går kväll, det var rätt ok att se på, men det var inget som jag känner att jag "måste" följa alla veckor till final. Inte som Let´s Dance, eller Idol.

Jag ska bli bättre på att uppdatera. Men dom senaste dagarna har jag fått kämpa för att hålla mig vaken liksom, men det går åt rätt håll!

Hoppas ni får en bra dag allihopa!

KRAM ♥





Kommentarer
camilla

ÅÅ min favorit e lysmelk, romerska bågar och vit choklad :D men center och marabou digestive e också kanon gott, all choklad är gott:P fast e inte mkt för mörk choklad ^^



Jaa du får se den :D hur har du mått idag?

Jag har haft det kanon idag, vart på ullared hela dagen :D har du vart där ngn gång? :)



pussar<3

2011-04-02 @ 17:49:14
URL: http://resanupp.devote.se
Kajsa-Stina

sv Camilla: Ja lysmelk är verkligen gott!

Jag är inte heller mkt för mörk choklad. Vit och vanlig är godast! :)



Jag har mått lite bättre i dag i allafall vilket känns skönt! Men om det inte blir bättre ska jag till läkaren till veckan, men det börjar bli bättre så det ska nog inte behövas. :)



Vad bra att du haft en rolig dag! :)

Jag har aldrig varit på Ullared tror jag faktiskt. Får ta att åka dit i sommar!



Vad ska du göra i morgon? :)



Pussar och Kramar <3<3

2011-04-02 @ 23:44:58
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0