19 april 2011

God förmiddag alla fina! Hur mår ni i dag? Själv mår jag bra. Mamma håller på att fixa lunch, så ska snart sätta oss och äta. Sedan kanske vi skulle åka ner till stan och fika, mysigt! :)
Blev ingen bloggning i går, var ganska så trött, och hade ont i typ hela kroppen utan anledning? Men det kan ju bero på att jag inte alls var pigg i går, förkylning och sådant.. Inte kul. Men jag hoppas att det är bättre nu till Påsk. Då vill man ju inte vara sjuk!

Vad ska ni göra i dag? :) Jag ska ju som sagt kanske ner till stan, men annars då? Ingen aning. Ska ta det lugnt hemma och så.

I morgon ska jag på samtal med min psykolog, även skolan ska vara med, dom ska väl få lite mer information om min anorexi som jag var drabbad av. Så dom förstår lite eller så, jag vet inte varför dom ska veta det nu, det är liksom inte aktuellt nu, men det är väl bra.

KRAM ♥





Kommentarer
camilla

Nää jag började läsa på en ny bok idag, så får se om den e bra eller inte , så svårt att säga efter första sidorna tycker jag:P läser hungerflickan nu :) många säger ju att den e bra iaf:P



Åå gott :D jag har ätit massa godis idag hihi :D köpte en hel del i strömstad :D gott:D



Hur har du haft det idag?

pussar<3

2011-04-19 @ 19:11:00
URL: http://resanupp.devote.se
Kajsa-Stina

sv Camilla: Jaha okej! Nej, det är ju inte lätt att liksom kunna bedöma en bok efter så få sidor, :)

Okej! Jag har inte läst den faktiskt, men den är säkert bra. :)



ÅÅHH! Det är så gott! Jag har också ätit mycket godis i dag, hihi! :)

Mamma köpte mycket, så det kommer att räcka ett tag, fast iofs, det vet man aldrig, vi i vår familj älskar godis, så det kanske bara räcker tills på Skärtorsdagen, så att vi får köpa mer! Haha. :)



Jag har haft det rätt bra ändå i dag, hur har du haft det? :)



Pussar och Kramar! <3<3

2011-04-19 @ 21:50:46
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0