Sovdags

Hejsan! Kanske lite töntig rubrik men, ja, jag tänkte gå och lägga mig nu så nu får rubriken heta så. :)
Har fått en riktigt dunderförkylning och det är inte det minsta kul. Är jättehes kan inte prata nästan, och näsan rinner. I dag har jag haft en ganska så lugn dag. Var på stan och handlade ett par byxor, men annars har jag inte gjort något speciellt. Ätit massa godis har jag iochförsig gjort. Gott som tusan var det. :)
Har jobbat med skolarbete i dag! Det gick jättebra. Jobbade i 1h, ojojoj. ^^,  
I morgon är det skola. Kul! Får se hur min förkylning är då.
Hörs i morgon! Kram <3


Kommentarer
Eskilhilde

Excellent site!

2011-02-25 @ 10:24:52
URL: http://eskilhilde.blogstie.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0