Palla

Hejsan! Hur är det med er? Med mig är det väl hyfsat må jag säga. Har lite ångest dock, men jag överlever nog. I dag har jag inte gjort något speciellt, var i skolan, började egentligen 10, men var där redan 8.30! Skulle kolla på en lokal angående gymnastiken som jag och en kompis ska ha. Vi ska ha special gymnastik, eller alltså vi ska få vara på ett att ställe och ha gympa helt enkelt där bara vi är. Sedan så hade vi Vård och Omsorgsämnena, blev klar först av alla att lämna in ett arbete med fett mycket uppgifter, och jag var först! Jag är så duktig! *Applåder* Sedan vid 13 tiden så gick vi till ett ställe där dom hade en konsert, det var typ Evert Taube som firade 120 år eller nåt, tänker inte avslöja allt för mycket, lite får ni lista ut själva. Men det var ju.... eh... ja.... ingen höjdare direkt..... Men..... det gick väl la bra det med. Det enda som var typ något var väl att det var mycket folk som var samlade och det är väl kul för artisterna som var där, det var, Sven-Bertil Taube och Sanna Nielsen, verkligen höjdar artister som jag lyssnar på varje dag! Jajamensan! ( Ironisk ) , nu lämnar vi det ämnet tycker jag. Sedan åkte jag på möte klockan 15 till 16, åkte sedan till stan och åt på Tacobar med Mamma och Bror, fett gott! Det är fan mitt nya favoritställe att äta på! Sedan åkte jag till en kompis och kollade på, " True Blood " , och fikade. Mumma. Sedan åkte jag hem och fikade några mackor och satt sedan och kollade lite på Idol, och nu sitter jag här och ska snart gå och lägga mig. Har ett mattetest i morgon om, Negativa tal, och vad fan heter det? Jag kommer inte i håg, men det går nog bra hoppas jag! Annars måste jag göra om testet.... Det sa matteläraren att hon vill att alla ska klara det på första försöket annars måste man göra om det. Man måste fixa det, annars måste man göra om, och om, och om, och om. Blä. Så vi får hoppas på att det går bra.
Har tänkt att börja blogga vid fler tillfällen om dagarna. Har varit lite dålig med det. Eller ganska så jätte dålig. Men det ska det bli ändring på. Har också börjat att skriva historia om min Anorexi, men det tar vi en annan gång. Nu ska jag göra mig i ordning för sängen. Låter som att jag ska klä upp mig, nej men borsta tänder och så, men det fattar man väl. Haha.
Hörs! Kram <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0