Manifestation

Hejsan! Hann inte med att blogg något i går. Skulle ju berätta om det där speciella jag skulle göra. Jo, det var så att jag följde med min kompis Erika på ett ställe som heter KU för 3 veckor sedan ungefär. Jag hade ingen aning om vad det var. Men när jag kom dit så fick jag reda på att man träffas och umgås med andra ungdomar. Det var jättekul. Så berättade en av kursledarna att dom skulle ha en Manifestation mot Våld Och Droger den 11 September. Det handlade om allt som har hänt den 11 September. Tex, Anna Lindh, World Trade Center, Nathalie Rönnqvist. Så vi har övat på att sjunga ett par låtar som vi skulle sjunga den här dagen. Övat på vad vi ska göra den här dagen. I går så blev det av. Jag hade tänkt att, Ja, men det är ju så långt dit, undrar hur det kommer kännas när man väl står där. Så i går när vi stog där så var det lite overkligt. Det var kul samtidigt dom det var sorligt. Det var kul för att jag har varit så sjuk i Anorexin att jag inte har orkat med mig själv, och så kan jag göra något för många på den här tillställningen. Samtidigt som det är sorgligt allt som har hänt just den här dagen. Jag var faktiskt inte nervös när jag stog där på scenen. Jag stog där och sjöng och var inte nervös. Det var helt otroligt. Bla så berättade Nathalies mamma Jane om vad som hände Nathalie den här dagen hon försvann, fram till att dom hittade henne den 11 September. Jag var nära på att börja gråta. Det var så sorgligt och jobbigt att höra på vad som hände. Det var från klockan 13.00 till 16.00. Jag åkte hem vid 15.15 och åt middag. Sedan så satt jag i soffan och kollade på tv och åt Godis och Popcorn.
I dag har jag varit med en kompis som jag fått geom klassen! Kul. Jag hjälpte henne och hennes familj att måla deras stall som dom har byggt själv. Färgen tog slut så vi hann inte måla klart, så jag får hjälpa dom någon fler gång. I morgon är det skola. Kul.
Hörs i morgon!
Kram <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0