Måndagkväll

Hejsan! Hur står det till med er? Med mig är det fina fisken. Haft en jättebra skoladag i dag, det har jag alltid, men jag hade det i dag med. :) Gick ända till 16.35 i dag... Länge, men det är kul, så då går tiden faktiskt fort!
Sedan åkte jag hem och åt middag, och har bara tagit det lugnt, ska nog sätta i gång en film snart, inget speciellt att se på tv i dag, innan jag ska se på film förresten, så ska jag nog göra lite omvårdnadsarbete.
I morgon är det sjukgymnast och träffa min kontaktperson, vi ska äta ute, och sedan gå på bio.
I går var jag hos en kompis från klockan 13.00 ungefär till klockan 19.00 ungefär. Jag åt middag där! Det var hon som lagade till den. Det blev Pasta Carbonara. Det var asgott. Har inte ätit det så ofta, så det var en positiv överraskning. Lite jobbigt, men det gick! Nu ska jag kolla på läxan. Uppdaterar dåligt när jag är i skolan eftersom att jag går ganska länge på dagarna, men ska ändra mig, promise.
Kram <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0