God Natt.

Hejsvejs och God Natt. Eller ja, snart i allafall, är faktiskt inte så jätte trött. Men det går i vågor. Ena stunden håller jag på att svimma av, av trötthet, medans andra sekunden är jag hur pigg som helst. Eh ja, så kan det vara. Sitter inne och tittar lite på youtube, på allt möjligt, musik och trailer på filmer. Fick ju en plattång av Mamma i dag. Tack. Ska prova den i kväll. Får se om den är bra. Det borde den vara, den var svindyr. Tänk om håret mitt eldas upp, hur skulle det se ut, hänger ut affären där jag köpte den, gissa vart det var, kan ge en ledtråd, det är grönt med i texten tror jag, jo det är det, och det är ett ganska långt namn. Hm, svårt va? Nej inte direkt. Ska nog snart fixa i ordning håret och borsta tänderna, ska nog läsa lite i boken, " Killar, kompisar, och farliga frestelser " , i kväll. Den är jättebra. Har inte läst nu i boken på flera dagar. Men jag har gått och lagt mig ganska sent, eller inte sent, men har varit så jävla trött så jag bara har lagt mig ner i sängen, låter huvudet få falla till kudden och ta ett djupt andetag och lägga sig tillrätta, och bara blunda. Ibland har jag somnat med lampan tänd för att jag inte orkat släcka den när jag ligger så skönt... Jamen ni hör ju. Gud! Det är ett ord jag börjar använda jättemycket. Oj! Jag vill inte bli förknippad med ord. Nej nu ska jag fixa mig.
Sitter och tänker också på en del saker som far runt i huvudet. Inte med mat eller Anorexi. Utan känslor, och..... Kärlek.....
Kram <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0