Söndag kväll

Hejsan! Måste först bara säga. Förlåt för en usel uppdatering. Men jag har faktiskt förklaringar på detta. I Fredags så kom jag hem rätt tidigt från skolan, 13.30 ungefär. När jag kom hem så, vad tusan gjorde jag. Det var ju några dagar sedan så jag måste tänka. Hm... Just ja, Pappa och jag åkte och handlade lite och åkte sedan och hämtade Broder. Skulle hämta Mamma 15.00 enligt Pappa, han hade ju fel... Jag fattade det med en gång, vi kom till mammas jobb 14.30 typ, då frågade jag Pappa på en gång, är det tre hon slutar? Ja, absolut var det, det. Jaja tänkte jag och så satt vi där alla 3 och pratade lite om allt. Vi 3 så undrade jag, men kommer hon inte snart? Jag blir less att bara sitta där och inte säga något. Först pratade vi lite, men sedan blir det ju tyst när man inte har något att säga. Konstigt, nej, Gud jag bara babblar. I allafall så ringer Pappa Mamma, och det visar sig att hon slutar 16.00. Fan, jaha det var väl det jag visste. Har vi suttit där i 40-45 minuter när vi kunde ha gjort annat. Sur men ändå skrattretad så åkte vi därifrån. Åkte hem, jag åt Lasagne medans Pappa åkte och hämtade Mamma och beställde Pizza. Sedan handlade vi Godis, åt mycket godis innan jag rullade vidare till Erika! Var där och såg på film med 2 kompisar till henne och en av hennes kompisars kille. Vi såg " Sex and the city " , vi diskuterade om det var 1an eller 2an vi såg.... Det stog ju ingen 2a på omslaget.... Hm.... Ja, det var filmen och dom har väl bara gjort 1 film? Så, ja det var 1an vi såg som sagt. Åkte hem vid 23.30, gick och la mig, sedan i går gjorde jag inget speciellt, var på stan en snabbis och kollade på kläder till broder, åkte hem, åt, och smaskade i mig godis. Ovanligt. I dag samma sak, det har verkligen blivit en godishelg den här helgen, det märks, haha. Känner mig rätt så degig. Haha. I allfall, i morgon är det praktik! Oh Yes! Fettkul, mn inte så fettkul att jag måste kliva upp halv sex för att hinna att platta håret äta osv. Ska vara där kvart i 7 och prova kläder, slutar 16.00 typ. Så en lång dag väntas. Hoppas bara inte jag får göra något i morgon på äldreboendet som jag inte vill göra. Vad kan det vara tro? Men jag ser verkligen fram emot att få komma dit. Kommer vara nervös, men vad fan, jag ska göra mitt bästa. Det är det viktigaste!
Kram <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0