Lördags eftermiddag

Hejsan bloggen! Klev upp klockan 11 i dag! Oj,oj,oj. Men jag var såååå trött, så jag var pigg när jag vaknade. Haha konstigt.... Gick och la mig kvart i 1 i natt kanske, jag tror det var något sånt. Så jag var som sagt vääääldigt trött i morse. Men nu är jag pigg och ny duschad. Ska snart äta middag, för att sedan bege mig mot, jag vad kan det vara? Gissa.
Var ganska irriterad i dag när jag åt lunch, tänker inte gå in på det nu, utan jag kanske gör det senare i kväll när jag kommer hem, om jag inte går och lägger mig på en gång, har ingen lust att tänka på så mycket saker. Det är helg, och då ska man vara avslappnad, men jag kan faktiskt inte vara det... Tyvärr...


Kommentarer
Jimmyadine

How can a person get info. on friends and family in p.a. and thank you for having this site .

2011-06-02 @ 11:15:23
URL: http://jimmyadine.blogmakale.com
Kajsa-Stina

sv Jimmyadine: Thank you :)

2011-06-02 @ 22:21:36
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0