Lista

1.Fullständigt namn? – Kajsa-Stina, ja mer säger jag inte. Inte än...

2. Tkr du om din mamma & pappa? - Ja det är såklart jag gör!

3. Vart bor du? – ...

4. Bor tillsammans med? - Mamma, Pappa, Fredrik.

5. Husdjur? - En undulat som är gul och heter Paradis.

6. Färg på ditt hus? – Rosa.

7. När är du född? – 3 Juni 1994.

8. Födelsemärken - Ja det har jag.

9. Vilket år tog du studenten? - Jag har inte tagit studenten.

10. Något jobb? – Gymnasiet.

11. När ska du sova ikväll? – Vet int riktigt, men snart, är trött som en gnu.

13. Duschat idag? - Ja, en snabbis.

14. Kramat någon idag? - Nej inte i dag.

15. Pussat någon idag? - Nej.

16. Vad har du ätit? – Frukost, Lunch, Middag, godis, och sånt, snacks.

17. Dagens klädsel? – Jeans, t-shirt, lång- undertröja, en ganska lång tröja ovanpå, örhängen, halsband.

19. Dagens sötnos? – Säger jag inte..

20. Dagens roligaste händelse? – När Erika var hos mig en stund i dag.

21. Har du många vänner? - Ja, sådär.

22. Hur många har du kysst? – Vet inte, har inte räknat, men typ, 4 kanske, jag har som sagt inte räknat.

23. Vem kramade du senast? - Rebecka.

24. Hur många vill du ha sex med? – Ehhhh? Inte vet jag!

25. Hur många har varit otrogna med dig? – Ingen.

27. Har du pojk-/flickvän? - Nej.

28. Vem pratade du med i telefon senast? - Mamma.

29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? – Det var från Erika, jag vet inte vad det stog, orkar inte kolla.  

 

FAVORIT:

31. Film? – The Bounty Hunter, The Proposal, Hämnden, Beck-Filmerna, det är så himla många att jag inte orkar rabbla upp alla. Dessutom kommer det inte att få plats på den här sidan...

32. Låt? – Heaven, Iris, How to save a life, Do you even try sleeping with a broken heart?, I´d rather be with you, Streets of Philadelphia, Meet me halfway, Man in the mirror, det är tuuuusen tals, jag kan inte rabbla upp alla, det går inte!

33. Mat? – Tacobar, Hamburgare, Pasta, Lasagne, Kyckling, Fisk, allt möjligt, kan som sagt inte rabbla upp allt, haha, nej men jag har lärt mig att äta mycket olika maträtter.

34. Dryck? - Dricka.

37. Stad? – ...

38. Land? – Sverige, Mallorca, Kroatien, Grekland, Spanien, mm.

39. Ämne i skolan? – Svenska, och Omvårdnadsämnen.

40. År? - 2010.

SENASTE:

41. Personen du tänkte på? – Kerstin.

42. Personen du kysste? - Ja, det var ett tag sen om man säger så, men tror det var Tobias.

43. Gången du spydde? – 2008 tror jag det var.

44. Gången du grät? - Tror det var nu i veckan...

45. Pizzan du åt? – Smakade med Pappa i dag.

46. Gången du var i Göteborg? – Ehhhhh. Vet inte.

47. Gången du var i Stockholm? - Typ i år åkte vi förbi där, hehe.

48. Gången du var full? - Har väl aldrig varit riktigt full, men lite kanske, typ länge sedan...

49. Gången du var hög? – Har aldrig varit det.

ANTINGEN ELLER:

51. Svart eller vitt? - Båda.

52. Hund eller katt? - Katt.

53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Hemma och mysa.

54. Tv-spel eller datorspel? - !?

57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - Nothing.

58. Ragga eller bli uppraggad? – Bli uppraggad.

59. Big brother eller paradise hotel? - UÄÄÄÄÄÄÄÄÄKKK!!!!

60. Svart hår eller blondt? - Brunt! :D

61. Blå ögon eller bruna? - Jag har blåa jag.

62. Choklad eller lakrits? – Båda.

63. Göteborg eller Stockholm? – Stockholm.

64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höjre.

65. Coca-cola eller fanta? - Coca cola.

66. Pizza eller kebab? - Pizza.

67. Randigt eller prickigt? - Randigt.

68. Älska eller älskas? – Båda.

69. Leva eller dö? - Leva.

ANTAL:

70. Personer du älskar? – Många.

71. Personer du hatar? – Inte så många.

72. Personer som sagt att de älskar dig? – Några stycken.

73. Personer du hånglat med? – 2.

75. Festivaler du varit på/ska på detta år? – Ingen aning.

76. Gånger du haft minnesluckor? – Det har hänt några gånger.

77. Piercingar har du? - Zero.

78. Personer du saknar just nu? – 1.

79. Gånger ditt hjärta brustit? – Det har hänt nån gång det med....

VEM:

80. Vill du kyssa nu? – 1.

81. Ska du träffa imorgon? – Kanske Jenna, annars familjen.  
82. Sjöng du senast för? - Erika.

83. Hade du senast en msn-konversation med? - Ojsan, det var jätte längesedan jag var inne på msn. Kommer inte ihåg...

84. Spelade du tv-spel med senast? – Erika. 
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? – 1.

86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Haha.

87. Förtjänar att dö? – Men...

89. Vill du sova bredvid inatt? – 1 ......
VAD:

90. Gör dig glad? – Mina vänner, familjen, Du.

91. Gör dig ledsen? – Ångest, gräl.

92. Vad vill du helst göra nu? – Sooooova.

93. Önskar du att du slapp göra? – Det är mycket det....

94. Vill du ha nu? – Dig.

95. Önskar du dig i födelsedagspresent? – Vet inte riktigt, det är liksom ett tag dit så jag har ju lite tid att bestämma mig på.

96. Längtar du till? – Julafton!

97. Tycker du om dina betyg? – jag är faktiskt rätt nöjd! Det går bra!

98. Ångrar du i ditt liv? – Mycket. Att jag fick Anorexi tillexempel, och en hel del annat.

99. Är det bästa som har hänt dig? – Gud vilken svår fråga, jag vet inte...

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0