Höstlov

Nu är det äntligen Höstlov! Gud vad skönt det ska bli att bara ta det lugnt och få vara uppe hur länge man vill och sova hur länge man vill. Nästan.... Jag går i ochförsig och lägger mig när jag vill på vardagarna, men jag fattar ju själv att jag inte kan vara uppe hela natten. Men ajja skit samma, nu är det Höstlov som sagt!
Jag kom att tänka på det här jag tänker säga nu redan i går. Att jag vill åka ner till min Moster i Skåne, och hennes dotter i Malmö, och hennes familj. Det skulle vara så kul att få komma bort ett tag, och träffa personer som verkligen betyder mycket för mig. Mina 2 kusiner ska åka ner och hälsa på, men dom har beställt biljetterna flr någon vecka sedan, dom åker ner på Måndag. Och jag och min bror har inte beställt för det var inte ens på tal att vi skulle åka ner, vi hade inte pratat om det så mycket för att jag är en del med kompisar och så, men jag kom bara att tänka på det i går, så det är något jag verkligen skulle vilja göra. Helst skulle jag vilja åka ner själv, för annars så kommer min bror fortsätta att mala ner mig... Och det tär på mina krafter.. Jag äter helt som jag ska göra absolut, men mitt psyke tår inte hut mycket som helst med press från alla håll och kanter..
Nu så ringde min moster och hon pratar med Fredrik nu, jag ska prata med henne jag med en stund, men jag kanske bloggar lite innan jag går och lägger mig, om jag orkar. Annars så hörs vi i morgon.
Kram <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0