God kväll

Hejsan bloggen och god kväll. Erika har nyss åkt hem, och här sitter jag som en avlöning, eller vadfan det heter. Sorry, ska försöka att inte svära så mycket i den ähär bloggen. Får se hur det går. Är proppmätt rent ut sagt. Har ätit mycket middag, godis, och popcorn, så min mage är mätt och belåten. Lite väl för mätt och belåten, men skit samma. Ska nog snart lägga mig och sussa på kudden, för att invänta dagen i morgon. Vet dock inte vad som kommer att hända och ske. Men det återstår att se som sagt. Hoppas det blir hockey i morgon. Är inte så pepp på att åka bort på kvällen och vara på fest om jag ska vara ärlig. Okej, det skulle kanske vara bra för mig på ett sätt, men jag håller nog på att bli förkyld eller något. Jag är inte så pepp på att hitta på saker. Jag vill mesr sova, eller kliva upp och krypa under en filt och fortsätta sova. Det är faktiskt helg! Då får man sova. Kommer nog att sova länge i morgon bitti. Bara för det kommer jag väl att vaknar klockan 06.30 hahah. Eller så vaknar jag typ klockan 11.30, ja, det återstår att se som sagt. Men nu ska jag börja att tänka på refrängen. Appropå refrängen, jag spelade in när jag sjöng nu i kväll på mobilen, har lust att lägga upp det på bloggen, men det vet jag inte om jag vill riktigt än... Jo just ja. Vi kollade på en film som Erika hade med sig, The Hot Chick, jag har sett den förrut, men det var ett tag sedan, så det var kul. Det var, jag, Mamma, Pappa, Erika, och Fredrik som tittade. Sedan emellan så åkte vi på macken och handlade ännu mer godis, och poppade ännu mer popcorn, nej, nu ska jag sjunga lite hahaha sedan sova, hann inte ringa min moster i dag heller. * Sad face * , jag får ringa hon i morgon i stället. Tror inte hon har lust att prata nu, lite sent, eller hon kanske har lagt sig redan, eller inte, det är ju Idol. Fan! Jag måste ju se omröstningen. Fan nu har jag säkert missat det. Helvetesjävla skit.
Kram <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0