Fridayyyy

Hejsan! Hur står det till? Med mig är det.... Sådär.... På ganska bra humör måste jag säga, men har lite Ångest faktiskt... Inte kul. Har varit i skolan från halv 9 till halv 2. Slutade klockan 12.55, men jag väntade på Erika för att hon skulle följa med mig hem ett litet tag. Kul. Hon åker i morgon till sin kille i Halmstad, så jag kommer inte att få träffa henne på en vecka! Skandal! Men jag ska smsa hon typ hela dan imorgon!
Åt middag för typ, 1 1/2 timme sedan kanske, lasagne, också så smakade jag lite pizza av pappa, haha sedan tänkte jag att jag skulle smaka kaffe... Ja, det var inte gott. Inget tips faktiskt att testa, det enda som hände var att jag blev liet pigg. :o Men inget annat, det smakade förjävligt, men det var godare med mjölk och socker i, istället för bara socker kan jag säga. Men det är INGET jag tänker dricka till vardags. Sedan nyss så tog jag en banan, och väntar på att min familj ska komma hem med godis, dom skulle tvätta bilen, och jag pallar inte sitta i en biltvätt i den här kylan, kul liksom. På en Fredagkväll....
Ska nog se på någon film ikväll, och på tv, men jag är så himla less på idol alltså, det är ingen favorit med i år, om ni frågar mig. Jag kollar hellre på Doobido. :o
Nu ska jag kika lite på Förkväll och, ja, typ värma mig under en filt med en kopp varm choklad.
Kram <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0