Freeeeeeeeedagggg

Heeeeeeeeeeej! Hur är det med er? Med mig är det hyfsat bra, lite irriterad över lite grejer, men annars så. Nu är det heeelllgggggg!!!!! WIIIIIIEEEEE! Skönt ska det bli. Få sova ut några dagar nu, och bara slappa och ta det lugnt och göra såna saker jag vill. Kan det bli bättre? Kom nyss hem, så jag satt mig här och tänkte kika lite på Facebook och bloggar innan jag sätter mig framför tv och käkar middag. I kväll ska jag äta godisss! MUMMA! Ursäkta alla mina överdrivet många bokstäver och stora bokstäver och utropstecken, men det är för att jag är glad att det är helg, som sagt om ni läser ovanför så vet ni varför jag är nöjd med att det är helg.
I morgon ska jag nog till Rebecka en stund och prata och kanske se en film.
På söndag ska jag vara med Jenna! Kulkulkulkulkulkulkul. Ska hem till hennes mamma, så jag kommer nog att äta middag där och se nån film och baka! Hihihihihi.
Har tänkt att lägga upp bilder på bloggen där jag fotograferar. Har tänkt att göra det jätte länge, men det har inte blivit av. Det är ju lite tråkigt om det inte är några bilder tycker jag själv när jag läser andra bloggar. Det är ju roligare också om det är jag som har tagit bilderna.
Nu ska jag kika lite på datorn, men vi hörs sen!
Kram <3



Kommentarer
Amandusfanny

love the web site lots of luck love to see more poems

2011-03-08 @ 09:00:08
URL: http://amandusfanny.blog13.com
Kajsa-Stina

thank you :)

2011-03-08 @ 11:06:29
URL: http://hjortronsylt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hjortronsylt

Jag heter alltså Kajsa, är 18 år och bor med mina föräldrar i staden Sundsvall. I min blogg kommer ni få följa med mig i min vardag med allt vad det innebär, vänner,killar,shopping,mode,outfits,videobloggar,sminktips, och mycket mer! Kommer blogga om min anorexi jag varit drabbad av under tre års tid, men äntligen tagit mig ur. Kommer delge min historia, samt ge er drabbade tips och stöd för att på bästa sätt klara er ur den! Kommer även ge tips till utomstående som ser på och känner sig maktlösa, kommer hjälpa er att orka kämpa, även när det känns som mörkast. Man måste må dåligt för att sedan kunna må bra! KRAM <3

RSS 2.0